eitaa logo
راسخون 8✓
320 دنبال‌کننده
968 عکس
1.5هزار ویدیو
10 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 *اینها اگر فیلم بود وسطش سالن سینما را ترک می‌کردم!* 🔺چند وقت پیش در لابلای یک یادداشت دیگری نوشتم *«اگر پنج سال قبل پای یک فیلم سینمایی می‌نشستم که نشان می‌داد از سوی آمریکا به ایران حمله نظامی می‌شود و در ساعت صفر جنگ رهبری و تمام فرماندهان اصلی نظامی کشور یک جا ترور می‌شوند، به همه مراکز و تاسیسات نظامی ایران تا حد کلانتری محلات حمله می‌شد و کشور در کمتر از ۲۴ساعت به مرحله اداره زیرزمینی امور می‌رسد، در حدی که احتمالا یک بخشدار هم در ساختمان بخشداری نتوان پیدا کرد؛ اما ایران تنها ۲ساعت بعد از شروع چنین جنگی به ۷پایتخت در منطقه حمله گسترده موشکی می‌کرد، تنگه هرمز را مسدود می‌کرد و تا ۱۰۰روز بزرگترین ارتش جهان نه توان آن را پیدا می‌کرد که این تنگه را باز کند و نه قدرت آفندی و موشکی ایران را از کار بیاندازد و در این فضای اداره زیرزمینی کشور که کلانتری‌ها هم تخلیه شده‌اند حتی یک شهر کوچک مرزی سقوط نکند و دست آخر ایران زمان آتش‌بس را تعیین کند و...»* قطعا همان اواسط فیلم، سالن سینما را ترک می‌کردم و می‌گفتم این فیلم بیش از حد پروپاگاندایی و اگزجره است و درصدی به شعور مخاطبانش احترام نگذاشته است.  🔹اما خب چه می‌شود گفت؟ ما این فیلم غیرقابل باور را در این صد و چند روز زندگی کردیم. در یک نبردی که بسیار از هجوم اسکندر مقدونی و چنگیز مغول و ارتش متفقین هم بزرگتر بود ما تاریخی‌ترین مقاومت میهنی را از خودمان نشان دادیم. 🔸حجاب معاصرت چندان اجازه نمی‌دهد که بفهمیم تمام اینها یعنی چه، اما خب بعدها هرکه در کتاب تاریخ به این جنگ و داستان دفاع ما می‌رسد با حیرت و غرور و افتخار، آن را می‌خواند. گوارای وجود آیندگان باد افتخار به این تاریخ و نقطه پایانی که بر قرن‌ها اضطراب برای بقا ایران و حفظ تمامیت سرزمینی‌اش گذاشتیم. 🔹یکصد و چند روز پیش اهریمنان زمانه از پایان جنگ در چند روز الا چند هفته گفتند. اهدافشان هم مشخص کردند. 1⃣ *نابودی توان موشکی ایران* 2⃣ *نابودی قدرت دریایی ایران* 3⃣ *نابودی و خارج کردن مواد غنی‌سازی‌شدن ایران* 4⃣ *تغییر نظام سیاسی ایران* 5⃣ *مالکیت بر جزایر جنوبی و منابع نفتی ایران* و به پیوست تمام اینها: تسلیم بی قید و شرط ◽*ما تا ساعت آخر این جنگ موشک‌هایمان به هر تعداد و با هر هدفی که انتخاب خودمان بود شلیک شد.* ◾*ما تا ساعت آخر جنگ تعیین کردیم که کدام کشتی از تنگه عبور کند و کدام پشت دروازه بماند.* ◽*ما سرنوشت اورانیوم‌ها را حتی از شروط پایان جنگ خارج کردیم.* ◾و آن دو مورد آخر هم که ارزش پاسخگویی ندارد و لفظش هم به دهان نجس دشمنان بزرگ بود. ✅ ایران با تنی زخمی و با داغی ابدی از فقدان نیکوترین فرزندانش این جنگ را به انتها رساند. آنان تن به تن برای اقتدار و استقلال وطن ذبح شدند اما *حالا خلیج، از هر زمانی فارس‌تر است.* تهدید ایران علیه دشمنانش از هر زمانی معتبرتر است، ایمان به توان دفاعی‌مان از هر زمانی بالاتر است. و ایران برای ما وارثان این ایام سخت از هر زمانی *ایران‌تر* و عزیزتر است. @sadeqfaramarzi
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 خداقوت سردار قاآنی ، به محمدباقر قالیباف ، و افراد همراه وی در هیئت مذاکره/ طوری با اقتدار برخورد کردند که ترامپ به لرزه افتاد !!!؟ 🔥🔥🔥چه آن برادر پای لانچر، چه برادران در محور مقاومت، چه برادران در هیئت مذاکره، از جنس مقاومت هستند!!! 🚥 پی نوشت:؛ منتخب ، سازوکار پیچیده ... موساد و است !!! این دولت را اسرائیل ،با انتخاباتی زودرس بنظام تحمیل کرد!؟ و ماموریت دارد ... در جهت تامین منافع جهانی و منطقه ای نظام سلطه به رهبری یهود ، عمل کند!! به حواشی توجه نکنید. راهبرد ، براندازی در قالب استحاله حاکمیت جمهوری اسلامی است تا در مورد فهم این مسئله و راه حلی بنیادین و شجاعانه برای آن گرفته نشود!؟ هرگز نمی‌توانیم به قله نزدیک بشویم ؟؟ این جریان ...هر کسی را ، مانع تشخیص دهد ،فقط با یک اشاره به موساد، او و خانواده‌اش را نابود میکند !؟ برای مثال :؛ ، تشخیص دادند حضور ایشان در مذاکرات با آمریکا ، برای آمریکا و اسرائیل مضر است ، جنایتکارانه!! ،حذفش کردند !!... به عبارتی ، میز مذاکره ،قبل از مذاکره را تنظیم گری کردند؟ مذاکره شده است!!؟ و فقط یک بازی فریبکارانه است!!؟ همه چیز از قبل ، با طرح‌ریزی دقیق ، و با برنامه اجرا میشود ،و به تیم ایرانی فقط دیکته میشود . تیم ایرانی فقط دلقکهائی هستند که با چند مانور رسانه‌ای برای خودشأن دستاورد می‌سازند!!؟ با توجه به صحبت‌های آقای قاانی به این نتیجه میرسیم سپاه در ، مورد ضرب قرار گرفته!!! و این برای فاجعه است!!!؟ https://eitaa.com/Rasekh8
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طنز تلخی که .... به واقعیت پیوست .... و ، کیف‌کش .... .... یک هفته قبل از شهادت امام جامعه ... در مصاحبه‌ای کاملا عادی و در کمال آرامش !!! بطور واضح و مستدل !! ، به سؤال خبرنگار خارجی ، جواب داد !!؟ و شد ، آنچه نباید .... دوستان ، حتما مصاحبه را گوش کنید و در کنشهای چهره و زبان بدن عراقچی دقت کنید!!؟ متوجه خواهید شد که ما در ظاهر با فردی آرام و موجه ، ولی در باطن با چه جنایتکارانی طرفیم !!؟ طرف در جایگاه وزیر خارجه کشور است ولی کمترین دلبستگی نسبت به امنیت رهبر و مقتدای میلیونها مسلمان و ازادیخواه جهان و کشور ، در چهره پلید او ، دیده نمیشود !!؟ حتی به دشمن دارد این مطلب را در کمال وقاحت ، القا میکند!؟ ما اهل کوفه؟؟ اهل کوفه هم ، مردمانی در ظاهر ، آنچنان جنایتکاری نبودند!!؟ ولی زمان‌شناس نبودند !؟ امام شناس نبودند !؟ دشمن شناس نبودند !؟ وظیفه شناس نبودند !؟ آخرت گرا نبودند !؟ و .... و به گذران دنیای خود ، دلخوش !؟ بهمین دلیل بی عملی خود ، نسبت به تبعیت از امام شان ، را ، نامیدند!!؟ به وعده رفاه اغیار ، دلبسته ، و .... ذلت دنیا و عقوبت آخرت را روزی خود قرار دادند !!؟ !!! ایران ✓تنها داشته انقلاب اسلامی ایرانتنها میدان دار ایران اسلامیتنها پرچمدار خونخواهی امام شهیدو تنها پرچمدار قیام امام حسین ع وظیفه‌ای بس سنگین را بعهده دارند!!؟ کانه خونخواهی امام مظلوم ، حسین ع را ، بعد از ۱۴۰۰ سال ، بردوش میکشند!!؟ https://eitaa.com/Rasekh8
آیه استخاره پزشکیان قبل از اولین ورودش به کاخ ریاست جمهوری پاستور ... 🔻قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِكُمْ مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ فِي النَّارِ ۖ كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَعَنَتْ أُخْتَهَا ۖ حَتَّىٰ إِذَا ادَّارَكُوا فِيهَا جَمِيعًا قَالَتْ أُخْرَاهُمْ لِأُولَاهُمْ رَبَّنَا هَٰؤُلَاءِ أَضَلُّونَا فَآتِهِمْ عَذَابًا ضِعْفًا مِنَ النَّارِ ۖ قَالَ لِكُلٍّ ضِعْفٌ وَلَٰكِنْ لَا تَعْلَمُونَ شما هم در میان گروه هایی از جن و انس ، که پیش از شما بودند ، در آتش درآیید ، هرگاه گروهی وارد شوند ، هم مسلکان خود را لعنت کنند ، تا آنکه همه آنان ، با خفت و خواری در آتش جمع شوند ، آن گاه پیروانشان درباره پیشوایانشان گویند: پروردگارا! اینان ما را به گمراهی کشیدند، پس عذابشان را از آتش، دو چندان گردان؛ خدا می فرماید: برای هر کدامتان دو چندان است، ولی نمی دانید.» آن روزی که با سازوکاری پیچیده و مخفی میان ویتکاف و عراقچی ، به ، تحریف و با دروغ شعام در بیانیه خود ، قبول شروط ایران توسط ترامپ و پیروزی ، اعلام شد !!؟؟ . آن روزی که رئیس هیئت مذاکره کننده ایران خلاف دستور ، عمل نشدن به دوشرط پیش از ورود به مذاکره یعنی توقف آتش در لبنان و پرداخت پولهای توقیفی ، با عجله به پاکستان رفت ، و باعث شد دشمن بیش از ۲۰۰۰ شهید به محور مقاومت تحمیل کند!!! آن روزی که علیرغم دستور صریح در عدم ورود به مذاکره ، باز ادامه دادید ، در حالیکه دشمن ضمن محاصره در لبنان در حال کشتار بود !؟
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥از مداح و منبری تا تحلیلگر سیاسی و مشاور آقای قالیباف از طاهری تا مهدی محمدی، مرد باشید و شجاعت داشته باشید، همانطور که با رهبر رهبر گفتن صدای منتقدان را با برجسب‌های "تندرو" و "ضد وحدت" و ... خاموش می‌کردید، امروز هم بر توافقی که نظر رهبری در آن لحاظ نشده بتازید. درست است که توافق امضا شده و دیگر دیر است! اما شرافت ایجاب می‌کند که جبران مافات کنید و رهبری را یاری نمایید و به خیل مردم بازگردید. اگر نبود شبکه کانالها، مادحین و بلاگرهای سیاسی که انتقادات و مطالبات را خاموش می‌کردند، شاید امروز اتفاقات دیگری می افتاد. تا دیر نشده موضع گیری کنید! 🔴 👇 @bidariymelat
راسخون 8✓
🎥از مداح و منبری تا تحلیلگر سیاسی و مشاور آقای قالیباف از طاهری تا مهدی محمدی، مرد باشید و شجاعت دا
هنر این بوده که توانسته ، یک لشگر سایبری به لشگرهای سایبری اسراییل ، علیه ، سازماندهی کند!!!؟ تا بموقع در جهت و رهبری نظام ، و شکل دهی علیه نیروهای انقلابی و معرفتی علیه قشر خاکستری و ... بمنظور کنترل افکار عمومی سازماندهی کند!!؟ کاری که هاشمی رفسنجانی با این گستردگی نتوانست !؟
⭕️ عبارت مورد استفاده رهبر ، هوشمندانه است !!؟ تفاهم‌نامه رؤسای جمهور!!! نه تفاهم ملت .... و نه تفاهم کشور .... دو دولت ، باهم تفاهم کردند !!؟ » از رهبری هزینه نکنید!؟ رهبری علی الاصول نظر دیگری داشتند!!! به بیان دیگر امام جامعه ، اساسا مدعی هستند ،تفاهمنامه از هیچ اصولی ، تبعیت نمیکند !!؟ https://eitaa.com/Rasekh8
چرا ترامپ از مواضع روسیه و چین تشکر کرد !!؟؟ با سلام تا فرصت هست صف کودتاچیان را از انقلاب اسلامی جدا کنید!!! سفیر ایران در مسکو: تهران از میانجیگری روسیه استقبال می‌کند!! راهبرد ، تقلیل ایران از هژمون به همان ایران قبل از جنگ رمضان !! و این برای دوقدرت روسیه و چین ، مطلوب است؟ چون از مزایای شکست هژمون رقیب (امریکا) ،توسط ایران سود برده ، و حالا ، عوامل حاکمیتی خود ایران پالس واسطه گری (تعریف کردن خود ذیل هژمون روسیه) آنها را میدهند!؟ و این یعنی حراج دستاوردهای جنگ انقلابیون ، توسط کودتاچیان !!؟ یعنی خسارت محض ، تصمیم سازی کودتاگران، در راس حاکمیت اجرائی ....
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 📍توضیحات شیخ اسماعیل رمضانی در مورد پیام مهم رهبر انقلاب در تاریخ ۲۸/خرداد 🔻پیشنهاد می‌دهم جنبش «بازگشت به نظر رهبری» راه بیفتد/ بدانید در مسیری که مشخص شده است ، مورد رضایت ولی جامعه نیست !؟ نه خیر دنیا هست نه آخرت 🔹 با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان علیه السلام نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کرده اند ، و صلاح کشور را در آن نمی بینند!؟ 🔹در این باره چند نکته گفتنی است: ۱ـ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه می کنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید. حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. ۲ـ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد، در نظام قرآنی تفرقه بسیار بد است. ۳ـ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان علیه السلام چیز دیگری است، پیشنهاد می‌دهم «جنبش بازگشت به نظر رهبری» راه بیفتد. 🔹در تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. 🔹سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود و باید مذاکرات ۶۰ روزه متوقف شود ... 🔹بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. 🔹ای مردم از تجربه رهبر شهید عبرت بگیرید 🔹امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش می کردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره می کردند و ما مردم فقط نگاه می کردیم. 🔹مسیر مورد نظر ولی جامعه ، ... به سرمایه مردم احتیاج دارد.
هدایت شده از بیداری ملت
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دکتر رجبی دوانی: رهبر شهید اندکی قبل از شهادت فرمودند: " عده‌ای با من همان کاری را دارند انجام می‌دهند که با امیرالمؤمنین(ع) کردند! 🔴 👇 @bidariymelat
تفاهم‌نامه یا آتش‌بس مشروط؟ بازیِ مسئولیت و بارِ سنگینِ دولت در اوجِ قدرت! همه می دانیم، تفاهم‌نامه ایران و آمریکا، بیش از آنکه یک توافق دیپلماتیک عادی باشد، نزاعی بر سرِ "مقاومت" در یک ملت بر داشته های خود..!؟ با یک دولت "متجاوز" بر نداشته های خود است. نگاهی دقیقتر به پیام رهبر رهبر عزیز انقلاب، ابعاد استراتژیک ماجرا را بیشار روشن می‌کند؛ جایی که ایشان ضمن صراحتاً اعلام "مخالفت اصولی" با تفاهم‌نامه، تنها به دلیل 👈 اصرار دولت و تعهدات آن، با آن موافقت کرده‌اند....! این یعنی توافق نه از سرِ ضعف یا نیازِ ایران، بلکه تحت فشارِ تصمیم‌گیریِ دولت در شرایطی صورت گرفته که ایران در میدان، دستِ بالا را داشته است.. تحلیل دقیق‌تر نشان می‌دهد در حالی که ایران با بهره‌گیری از ابزارهای فشار استراتژیک 👈 از کنترل تنگه هرمز گرفته تا توان نظامی در میدان جنگ! آمریکا را به عقب‌نشینی و پذیرش شرایط ایران واداشته است، اما متاسفانه، دولت اصرار داشته تا از این برتری برای رسیدن به یک تفاهم‌نامه استفاده کند...!؟ اما این اصرارِ دولت! برای رسیدن به توافق، در پیام رهبری به یک "مسئولیت سنگین" بدل شده است. رهبری با این رویکرد، به نوعی از تضادِ استراتژیک میان "قدرتِ میدانیِ ایران" و "رویکردِ دیپلماتیکِ دولت" جلوگیری کرده و بارِ تمامیِ پیامدهای این توافق را به دوش مجریان سپرده است. نکته کلیدی،👈 اتمام حجت رهبری با دولت است. با وادار کردن رئیس‌جمهور و شورای عالی امنیت ملی به دادنِ تعهد کتبی، رهبری حاشیه حفاطت از حقوق بحق ملت و نیروهای نظامی، امنیتی و ... را که خون داده اند و بیش از صد روز در برابر تمام کفر در میدان و خیابان ایستاده اند حفظ کرده است. از این پس، دولت نه به عنوان یک کارگزارِ ساده، بلکه به عنوان 👈 مسئول مستقیم و پاسخگوی نهایی شناخته می‌شود. اگر قرار است از برتریِ استراتژیک ایران (در جنگ و فشار اقتصادی بر جهان) برای رسیدن به امتیازات در تفاهم‌نامه استفاده شود، دولت باید تضمین کند که این مسیر به تضعیفِ قدرتِ ملی یا نفوذِ دشمن منجر نخواهد شد. در واقع، "اجازه رهبری"، به معنای تأییدِ استراتژیِ دولت نیست، بلکه به معنای واگذاریِ مسئولیتِ مدیریتِ این برتری به خودِ دولت است. دولت نیز با پذیرشِ این تعهد، در موقعیتی بسیار حساس قرار دارد. تأکید بر حفظ حقوق "جبهه مقاومت" و نپذیرفتن "زیاده‌خواهی آمریکا:، توافق را از یک روند دیپلماتیک به یک آزمونِ سختِ مدیریتِ قدرت تبدیل کرده است. از این پس، دولت دیگر نمی‌تواند در صورت بروز هرگونه بحران یا عقب‌نشینیِ طرف مقابل، مسئولیت را به قدرت بالادستی یعتی رهبری عزیز..! یا ملاحظات ساختاری حواله کند؛ چرا که خود، بر اساسِ اصرارِ خویش، این مسیر را برگزیده و تعهد داده است. در نهایت، این تفاهم‌نامه نه "پایانِ منازعه"، که "تغییرِ شکلِ آن به معنای واقعی و عادلانه" آن است. انتظارِ حلِ ریشه‌ای بحران‌های معیشتی مردم با چنین توافقی، همچنان با تردید روبه‌روست. آنچه پیش روی ماست، آزمونی است که در آن، "تلاش شخصی" و اظهارات گوناگون رئیس‌جمهور دیگر خریدار ندارد. دولتِ مسئولِ این تفاهم‌نامه، گردیده است و باید بداند که در برابر ملت و تاریخ تنها پاسخگوی آن است.. و تنها با نتیجه‌ی ملموس و حفظِ قدرتِ میدان و خیابان محقق می‌شود؛ چرا که وقتی از برتریِ استراتژیکِ کشور برای امضای یک سند استفاده می‌شود، هرگونه ناکارآمدی در اجرای آن، نه تنها یک شکستِ سیاسی، یک فرد و جناح سیاسی تلقی میشود، بلکه یک بحرانِ سیاسی در مدیریت قدرت یک دولت و جریان سیاسی تلقی خواهد شد. 🌗 نبودنت...! هر لحظه، داغی جانکاه است..! 🌓 😭
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢 استاد شجاعی: دست روی قرآن میگذارم؛ یکی از فرماندهان سپاه می‌گفت: آقای شهید فرمودند؛ نگذارید نتانیاهو و ۱۰ نفر سران کفر زنده بمانند. آقا شهید شد و آنها هنوز زنده‌اند. ✍ تا مسئولین و فرماندهان ما درمان‌ نشوند؛ ما کاری از پیش نخواهیم برد! چرا؟! چونکه؛ ایجاد ترس و تردید و اختلال در تصمیم گیری و تصمیم سازی مسئولین و فرماندهان ما؛ یکی از کاربردهای تکنولوژی تسخیر ذهن است.