eitaa logo
راسخون 8✓
320 دنبال‌کننده
968 عکس
1.5هزار ویدیو
10 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
آیه استخاره پزشکیان قبل از اولین ورودش به کاخ ریاست جمهوری پاستور ... 🔻قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِكُمْ مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ فِي النَّارِ ۖ كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَعَنَتْ أُخْتَهَا ۖ حَتَّىٰ إِذَا ادَّارَكُوا فِيهَا جَمِيعًا قَالَتْ أُخْرَاهُمْ لِأُولَاهُمْ رَبَّنَا هَٰؤُلَاءِ أَضَلُّونَا فَآتِهِمْ عَذَابًا ضِعْفًا مِنَ النَّارِ ۖ قَالَ لِكُلٍّ ضِعْفٌ وَلَٰكِنْ لَا تَعْلَمُونَ شما هم در میان گروه هایی از جن و انس ، که پیش از شما بودند ، در آتش درآیید ، هرگاه گروهی وارد شوند ، هم مسلکان خود را لعنت کنند ، تا آنکه همه آنان ، با خفت و خواری در آتش جمع شوند ، آن گاه پیروانشان درباره پیشوایانشان گویند: پروردگارا! اینان ما را به گمراهی کشیدند، پس عذابشان را از آتش، دو چندان گردان؛ خدا می فرماید: برای هر کدامتان دو چندان است، ولی نمی دانید.» آن روزی که با سازوکاری پیچیده و مخفی میان ویتکاف و عراقچی ، به ، تحریف و با دروغ شعام در بیانیه خود ، قبول شروط ایران توسط ترامپ و پیروزی ، اعلام شد !!؟؟ . آن روزی که رئیس هیئت مذاکره کننده ایران خلاف دستور ، عمل نشدن به دوشرط پیش از ورود به مذاکره یعنی توقف آتش در لبنان و پرداخت پولهای توقیفی ، با عجله به پاکستان رفت ، و باعث شد دشمن بیش از ۲۰۰۰ شهید به محور مقاومت تحمیل کند!!! آن روزی که علیرغم دستور صریح در عدم ورود به مذاکره ، باز ادامه دادید ، در حالیکه دشمن ضمن محاصره در لبنان در حال کشتار بود !؟
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥از مداح و منبری تا تحلیلگر سیاسی و مشاور آقای قالیباف از طاهری تا مهدی محمدی، مرد باشید و شجاعت داشته باشید، همانطور که با رهبر رهبر گفتن صدای منتقدان را با برجسب‌های "تندرو" و "ضد وحدت" و ... خاموش می‌کردید، امروز هم بر توافقی که نظر رهبری در آن لحاظ نشده بتازید. درست است که توافق امضا شده و دیگر دیر است! اما شرافت ایجاب می‌کند که جبران مافات کنید و رهبری را یاری نمایید و به خیل مردم بازگردید. اگر نبود شبکه کانالها، مادحین و بلاگرهای سیاسی که انتقادات و مطالبات را خاموش می‌کردند، شاید امروز اتفاقات دیگری می افتاد. تا دیر نشده موضع گیری کنید! 🔴 👇 @bidariymelat
راسخون 8✓
🎥از مداح و منبری تا تحلیلگر سیاسی و مشاور آقای قالیباف از طاهری تا مهدی محمدی، مرد باشید و شجاعت دا
هنر این بوده که توانسته ، یک لشگر سایبری به لشگرهای سایبری اسراییل ، علیه ، سازماندهی کند!!!؟ تا بموقع در جهت و رهبری نظام ، و شکل دهی علیه نیروهای انقلابی و معرفتی علیه قشر خاکستری و ... بمنظور کنترل افکار عمومی سازماندهی کند!!؟ کاری که هاشمی رفسنجانی با این گستردگی نتوانست !؟
⭕️ عبارت مورد استفاده رهبر ، هوشمندانه است !!؟ تفاهم‌نامه رؤسای جمهور!!! نه تفاهم ملت .... و نه تفاهم کشور .... دو دولت ، باهم تفاهم کردند !!؟ » از رهبری هزینه نکنید!؟ رهبری علی الاصول نظر دیگری داشتند!!! به بیان دیگر امام جامعه ، اساسا مدعی هستند ،تفاهمنامه از هیچ اصولی ، تبعیت نمیکند !!؟ https://eitaa.com/Rasekh8
چرا ترامپ از مواضع روسیه و چین تشکر کرد !!؟؟ با سلام تا فرصت هست صف کودتاچیان را از انقلاب اسلامی جدا کنید!!! سفیر ایران در مسکو: تهران از میانجیگری روسیه استقبال می‌کند!! راهبرد ، تقلیل ایران از هژمون به همان ایران قبل از جنگ رمضان !! و این برای دوقدرت روسیه و چین ، مطلوب است؟ چون از مزایای شکست هژمون رقیب (امریکا) ،توسط ایران سود برده ، و حالا ، عوامل حاکمیتی خود ایران پالس واسطه گری (تعریف کردن خود ذیل هژمون روسیه) آنها را میدهند!؟ و این یعنی حراج دستاوردهای جنگ انقلابیون ، توسط کودتاچیان !!؟ یعنی خسارت محض ، تصمیم سازی کودتاگران، در راس حاکمیت اجرائی ....
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 📍توضیحات شیخ اسماعیل رمضانی در مورد پیام مهم رهبر انقلاب در تاریخ ۲۸/خرداد 🔻پیشنهاد می‌دهم جنبش «بازگشت به نظر رهبری» راه بیفتد/ بدانید در مسیری که مشخص شده است ، مورد رضایت ولی جامعه نیست !؟ نه خیر دنیا هست نه آخرت 🔹 با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان علیه السلام نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کرده اند ، و صلاح کشور را در آن نمی بینند!؟ 🔹در این باره چند نکته گفتنی است: ۱ـ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه می کنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید. حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. ۲ـ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد، در نظام قرآنی تفرقه بسیار بد است. ۳ـ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان علیه السلام چیز دیگری است، پیشنهاد می‌دهم «جنبش بازگشت به نظر رهبری» راه بیفتد. 🔹در تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. 🔹سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود و باید مذاکرات ۶۰ روزه متوقف شود ... 🔹بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. 🔹ای مردم از تجربه رهبر شهید عبرت بگیرید 🔹امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش می کردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره می کردند و ما مردم فقط نگاه می کردیم. 🔹مسیر مورد نظر ولی جامعه ، ... به سرمایه مردم احتیاج دارد.
هدایت شده از بیداری ملت
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دکتر رجبی دوانی: رهبر شهید اندکی قبل از شهادت فرمودند: " عده‌ای با من همان کاری را دارند انجام می‌دهند که با امیرالمؤمنین(ع) کردند! 🔴 👇 @bidariymelat
تفاهم‌نامه یا آتش‌بس مشروط؟ بازیِ مسئولیت و بارِ سنگینِ دولت در اوجِ قدرت! همه می دانیم، تفاهم‌نامه ایران و آمریکا، بیش از آنکه یک توافق دیپلماتیک عادی باشد، نزاعی بر سرِ "مقاومت" در یک ملت بر داشته های خود..!؟ با یک دولت "متجاوز" بر نداشته های خود است. نگاهی دقیقتر به پیام رهبر رهبر عزیز انقلاب، ابعاد استراتژیک ماجرا را بیشار روشن می‌کند؛ جایی که ایشان ضمن صراحتاً اعلام "مخالفت اصولی" با تفاهم‌نامه، تنها به دلیل 👈 اصرار دولت و تعهدات آن، با آن موافقت کرده‌اند....! این یعنی توافق نه از سرِ ضعف یا نیازِ ایران، بلکه تحت فشارِ تصمیم‌گیریِ دولت در شرایطی صورت گرفته که ایران در میدان، دستِ بالا را داشته است.. تحلیل دقیق‌تر نشان می‌دهد در حالی که ایران با بهره‌گیری از ابزارهای فشار استراتژیک 👈 از کنترل تنگه هرمز گرفته تا توان نظامی در میدان جنگ! آمریکا را به عقب‌نشینی و پذیرش شرایط ایران واداشته است، اما متاسفانه، دولت اصرار داشته تا از این برتری برای رسیدن به یک تفاهم‌نامه استفاده کند...!؟ اما این اصرارِ دولت! برای رسیدن به توافق، در پیام رهبری به یک "مسئولیت سنگین" بدل شده است. رهبری با این رویکرد، به نوعی از تضادِ استراتژیک میان "قدرتِ میدانیِ ایران" و "رویکردِ دیپلماتیکِ دولت" جلوگیری کرده و بارِ تمامیِ پیامدهای این توافق را به دوش مجریان سپرده است. نکته کلیدی،👈 اتمام حجت رهبری با دولت است. با وادار کردن رئیس‌جمهور و شورای عالی امنیت ملی به دادنِ تعهد کتبی، رهبری حاشیه حفاطت از حقوق بحق ملت و نیروهای نظامی، امنیتی و ... را که خون داده اند و بیش از صد روز در برابر تمام کفر در میدان و خیابان ایستاده اند حفظ کرده است. از این پس، دولت نه به عنوان یک کارگزارِ ساده، بلکه به عنوان 👈 مسئول مستقیم و پاسخگوی نهایی شناخته می‌شود. اگر قرار است از برتریِ استراتژیک ایران (در جنگ و فشار اقتصادی بر جهان) برای رسیدن به امتیازات در تفاهم‌نامه استفاده شود، دولت باید تضمین کند که این مسیر به تضعیفِ قدرتِ ملی یا نفوذِ دشمن منجر نخواهد شد. در واقع، "اجازه رهبری"، به معنای تأییدِ استراتژیِ دولت نیست، بلکه به معنای واگذاریِ مسئولیتِ مدیریتِ این برتری به خودِ دولت است. دولت نیز با پذیرشِ این تعهد، در موقعیتی بسیار حساس قرار دارد. تأکید بر حفظ حقوق "جبهه مقاومت" و نپذیرفتن "زیاده‌خواهی آمریکا:، توافق را از یک روند دیپلماتیک به یک آزمونِ سختِ مدیریتِ قدرت تبدیل کرده است. از این پس، دولت دیگر نمی‌تواند در صورت بروز هرگونه بحران یا عقب‌نشینیِ طرف مقابل، مسئولیت را به قدرت بالادستی یعتی رهبری عزیز..! یا ملاحظات ساختاری حواله کند؛ چرا که خود، بر اساسِ اصرارِ خویش، این مسیر را برگزیده و تعهد داده است. در نهایت، این تفاهم‌نامه نه "پایانِ منازعه"، که "تغییرِ شکلِ آن به معنای واقعی و عادلانه" آن است. انتظارِ حلِ ریشه‌ای بحران‌های معیشتی مردم با چنین توافقی، همچنان با تردید روبه‌روست. آنچه پیش روی ماست، آزمونی است که در آن، "تلاش شخصی" و اظهارات گوناگون رئیس‌جمهور دیگر خریدار ندارد. دولتِ مسئولِ این تفاهم‌نامه، گردیده است و باید بداند که در برابر ملت و تاریخ تنها پاسخگوی آن است.. و تنها با نتیجه‌ی ملموس و حفظِ قدرتِ میدان و خیابان محقق می‌شود؛ چرا که وقتی از برتریِ استراتژیکِ کشور برای امضای یک سند استفاده می‌شود، هرگونه ناکارآمدی در اجرای آن، نه تنها یک شکستِ سیاسی، یک فرد و جناح سیاسی تلقی میشود، بلکه یک بحرانِ سیاسی در مدیریت قدرت یک دولت و جریان سیاسی تلقی خواهد شد. 🌗 نبودنت...! هر لحظه، داغی جانکاه است..! 🌓 😭
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢 استاد شجاعی: دست روی قرآن میگذارم؛ یکی از فرماندهان سپاه می‌گفت: آقای شهید فرمودند؛ نگذارید نتانیاهو و ۱۰ نفر سران کفر زنده بمانند. آقا شهید شد و آنها هنوز زنده‌اند. ✍ تا مسئولین و فرماندهان ما درمان‌ نشوند؛ ما کاری از پیش نخواهیم برد! چرا؟! چونکه؛ ایجاد ترس و تردید و اختلال در تصمیم گیری و تصمیم سازی مسئولین و فرماندهان ما؛ یکی از کاربردهای تکنولوژی تسخیر ذهن است.
راسخون 8✓
🟢 استاد شجاعی: دست روی قرآن میگذارم؛ یکی از فرماندهان سپاه می‌گفت: آقای شهید فرمودند؛ نگذارید نتانیا
مسیری که بر سر راه این ملت مظلوم مقتدر قرار داده ، بسیار خطرناک است!؟ وقتی بازی مذاکره را پیشنهاد میدهند میگویند ، میخواهیم دستاورد میدان را تثبیت کنیم وقتی موفق می‌شوند سلاح ها را پائین بیاورند .... میگویند ما نمی‌توانیم بجنگیم ، بحران داریم ، پس باید دستاوردها را بدهیم تا صلح شود !!؟ تا رفاه و سازندگی بیاوریم نامردها حتی حاضر نیستند غرامت جنگ را دریافت کنیم !! آنوقت صحبت از رفاه و سازندگی میزنند میخواهند با گرفتن وام از کشورهای خلیج فارس کشور را بدهکار ( ذیل سلطه نوکران آمریکا !!!) کنند !!؟ میخواهند آمریکاییها را برای سازندگی ایران ، وارد کشور کنند!؟
" بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم !!!
 "
امت حزب الله ، مذاکره ای که علی الاصول ، طبق نظر رهبر حکیم انقلاب ، نباشد ، به رسمیت نمی‌شناسد !!؟ جناب دکترسرداررئیس قالیباف !!!! جناب رئیس پزشکیان !!! جناب عراقچی !؟ و سایرین... چگونه ادعای پیروی از ولایت دارید !؟ .... در حالیکه خلاف مقام ولایت ، گام بر می‌دارید ؟؟ تفاهمنامه ، « باید باطل شود » ، .... باید طبق نظر ، پیش بروید .. وگرنه دنیا و آخرت تان را ، تباه ... !!؟ و را برگزیده‌اید!!!
لیست 9⃣ شعارهای پیشنهادی خانم سعیده سروری: 〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۶۹: تیمی که مسئولیت مذاکره را پذیرفته، باید نتیجه‌ی آن را هم بپذیرد. 〰〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۶۸: وقتی به اقرار دشمن ذخایر استراتژیکشان رو به پایان بود چرا تنگه‌ی هرمز که قویترین سلاح پیروزیمان بود باز کردید؟! 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۶۷:❌ دستهای روی ماشه به جای هشدار دادن‌های پی در پی اقدامات بازدارنده را عملی کنید به لبنان پیش نیازِ حمله به ایران است 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۶۶:❌ آتش را با آتش پاسخ دهید نه با دادن امتیاز به باز کردن تنگه هرمز 〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۶۵:❌ وظایف قوه قضائیه چیست ؟! 〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۶۴: آقای قوه قضائیه پیگیری مطالبات ما (رهبری عزیز و مردم) مطالبه‌ی جدی ماست 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۶۳: سکوت هر مسلمان خیانت است به قران به اسلام به رهبری به مردم... 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۶۲: باتوجه به ۱ بد عهدی دشمن و حمله به لبنان ۲ تهدید جان امام جامعه ۳ بر طرف نشدن سایه جنگ ۴ عدم اتمام جنگ و... مهمترین مسئله بستن تنگه هرمز هست. 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۶۱: امروز تنگه احد تنگه هرمز هست 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۶۰:❌ باز کردن بی‌قید و شرط تنگه هرمز چه معنایی دارد؟ 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۵۹:❌ آقای قوه قضائیه اعدام سران کودتا برای جلوگیری از بر زمین ماندن حرف امام جامعه _جلوگیری از به خطرافتادن جان امام جامعه _جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر به کشور مطالبه‌ی جدی ماست 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۵۸: نظر ملت و رهبری علی‌الاصول یکی است اجازه نمی‌دهیم مسئولین خارج از اصول گام بردارند 〰〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۵۸: 110شب در خیابان نماندیم که نظر رهبری اجرا نشود! 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۵۷:❌ رهبری فرمودند، مسئولین تعهد داده‌اند آقای مسئول چرا ابتدا تنگه‌ی هرمز را باز کردید؟! 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۵۶: سالها در روضه‌های محرم لبیک گفتیم برای امروز لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۵۵:❌ آمریکا هنوز هیچیک از تعهداتش را عملی نکرده تنگه هرمز چرا باز شده؟! 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۵۴: آقایان مسئول، اگر خواستار حمایت مردم از خود هستید به نظر رهبری برگردید 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۵۳: آقایان مسئول، اگر خواستار حمایت مردم از خود هستید فقط در مسیر شروط رهبری گام بردارید 〰〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۵۲: ایستاده‌ایم تا تحقق کامل: ۱_ خونخواهی رهبر شهید ۲_ پایبندی و اطاعت از شروط و فرامین رهبری ۳_ بسته شدن تنگه هرمز بی قید و شرط 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۵۱: آقای مسئول بند اول تفاهمتان با آمریکا نقض شده اقدام عملی کنید 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۵۰:❌ دستهای روی ماشه، منتظر اقدام عملی هستیم بند اول تفاهم‌نامه خیلی وقت است که نقض شده 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۴۸: آقایان مسئول، بند اول توافق مکرر نقض شده تنگه هرمز باید بسته بماند 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۴۸: ❌ باز گذاشتن تنگه‌ی هرمز در میانه‌ی جنگ یعنی باز گذاشتن دست دشمن در تجاوز از خطوط قرمز مردم و رهبری رد نشوید! 〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۴۷: دیگر توجیه بس است ما خواستار بازگشت به شروط رهبری هستیم 〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۴۶: مسئولین دست از توجیه بلاوجه بردارید و برگردید به شروط رهبری 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۴۵: آقایان برگردید به شروط رهبری مردم هرگز از خسارت این اقدام ضدولایی شما نخواهند گذشت 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۴۴:❌ چگونه جرات کردید خلاف نظر مردم و رهبری وارد مذاکره شوید سریعا برگردید به شروط رهبری ما از این مهم نمی‌گذریم 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۴۳: باید برخواست مسئولین هرچه زودتر برگردید به شروط رهبری رهبر معظم انقلاب نظر دیگری داشتن 〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۴۲: آقایان مسئول پیام رهبر عزیزمان کاملا واضح بود دست از توجیه بردارید گناه زشت خود رو تکرار نکنید و سریعا برگردید به شروط رهبری 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۴۱: مالک اشتر امام مجتبی خامنه‌ای، فرد نیست، اُمّت است؛ مطیع امر رهبر، ایستاده‌ایم تا آخر 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۴۰: جناب رئیس جمهور از حالا شما مسئول مستقیم توافقنامه با آمریکا هستید منتظر تحقق شروط در خیابان ایستاده‌ایم. 〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۳۹:❌ حزب الله خط مقدم ایران است چرا پاسخ کوبنده به اسرائیل نمی‌دهید؟! 〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۳۸:❌ لبنان همچنان تحت حملات وحشیانه اسراییله پاسخ کوبنده‌ی ایران چه شد؟! 〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۳۷: دیگه نمی‌تونید بگید همه چیز با رهبر هماهنگه، باید پاسخگو باشید 〰〰〰〰〰〰〰 جمله ۱۳۶: در خیمه حسینیم، خونخواه و جان‌فداییم