هر چقدر علاقه به خواندن ِقـرآن داریـد ؛
همان اندازھ علاقه به دیدار ِامام زمانـتان داریـد .
- | آیتاللهبھجت .
راهیـان نـور✨
میهمانے عاشقانے است کہ از مشتے خـاک، شلمچہ و طلائیہ ساختہاند. اینجـاست کہ بےنامے نـامدارت میکنـد! سبکبـال میشوے، بالے کہ گاهے وبـال میشود…🕊
زیـارت بـا معـرفت🌿
یعنے دهلاویہ، هویـزه و فکہ، ارونـد و نهرخیـن از زلال چشمـانت سیـراب شوند🍂
اے شھـــدا، دست ما را بگیـرید کہ ما مردگانیم و شما زنده…🥀
#رفیقشهیدمــ🖇
محشر است محشر
باید با طلا کلمه به کلمه اش را بنویسیم
💔نامه ی مادر شهید مدافع حرم
به سردار سلیمانی :🖤
💔سردار سلیمانی برگرد......
این جماعت امنیت نمیخواهند ، آرامش زیر دلشان زده ،
سردار برگرد و
مدافعان حرم را هم با خودت بیاور !!!
بگذار در کرمانشاه و همدان و
تهران با اسرائیل و داعش بجنگیم ،
مگر کودک غزه و سوری و یمن گناه کرده که
تاوان حفظ امنیت ایران را بدهند.
آنهم امنیت جاده چالوس _کرج ،
که در روز شهادت امام صادق
مست کردند و زدند و رقصیدند .
بگذار ناله کودکان ایرانی هم بلند شود ، مگر خون آنها رنگین تر از خون کودکان غزه است. سردار سلیمانی برگرد!!!!
بگذار جنگ شود .
بگذار موشکهای آمریکایی
آرامش تهران را بهم زنند و
در زیر آوار زنانی را که در بغلشان
سگ خانگی خوابیده
از زیر آوار بیرون آورند .
بگذار مردم ایران
در صف طولانی یک قرص نان بایستند .
این جماعت فقط تلگرام میخواهند.
آزادی میخواهند.
استادیوم آزادی مختلط میخواهند!!!!
💔 سردار سلیمانی برگرد.......
بگذار جنگ وارد خاک ایران شود. تا جوانانی که میگویند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بروند از ایران دفاع کنند.
چرا فقط سپاه بسیج و ارتش ونظامی انتظامی باید خون بدهند ؟
بگذار آقا زاده ها هم کشته بدهند.
بگذار جوانی که شعار میدهد رضاخان روحت شاد، روحش شاد شود.
💔 سردار سلیمانی برگرد.....
امنیت زیاد هم خوب نیست. اصلا هر چیزی زیادش خوب نیست. قدرش را نمیدانند. بگذار صدای هواپیمای جنگی آرامش تهران را بهم بزند. بگذار دختران بزک کرده و بی حجاب دنبال پناهگاه باشند و فرصت آرایش و پیرایش نداشته باشند. بگذار جنگ شود تا مرد از نامرد جدا شود!!!!
💔 سردار سلیمانی برگرد......
نمایندگان مجلس در خوابند ، دست و گردنشان از چادر که نماد عصمت حضرت زهرا(س) است درد گرفته! فقط روزی که داعش به مجلس حمله کرد بیدار شدند، بگذار از خواب گران برخیزند.
💔سردار سلیمانی برگرد ...
امنیت برای این جماعت مهم نیست. این نمایندگان قدرت میخواهند و ثروت.
صندلی مجلس برایشان شیرین است.
بگذار از زیر آوار مجلس بیرونشان بیاوریم. بگذار برجام جلوی موشکهای اسراییل را بگیرد ، اگر میتواند !!!!!!
امنیت زیاد شده ، دزدان بیت المال با خیال راحت دزدی می کنند. مؤسسه مالی و اعتباری بنام امام معصوم میزنند و ربا میدهند و ربا میخورند.
بگذار آرامش آنها بهم بخورد. بگذار پولهای حرامی که با افزایش سکه و دلار جمع شد خرج آواربرداری شود. !!!!
💔 سردار سلیمانی برگرد.. ......
و آیا میدانید یکی از دلایل اصلی لگد زدن به انقلاب اسلامی ، بی حجابی ، ولنگاری ، سگ بازی ، بی حیایی علنی و .... وجود امنیت بیش از حد است؟
و قطعا هم بدانید روزی چوبش را خواهند خورد
در آن هنگامه تباهی ، فقط یک صدا را می شنوند
...کیش و مات...
یاعلی
التماس دعا
#جهاد_تبیین
#خیابان_انقلاب
فـَرزند آدم ؛ غم و غـُصه يروز ِ نیامده را ،
به غم ِ امروزت ، اضافه نکن ..
- مولاعليعليهالسلام🌱 -
927.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•
خلاصه عمر یه آدم مشهور!!
چقدر قشنگ دنیای فانی
رو توصیف کرد واقعیت هم همینه..
《وَالْآخِرَةُ خَيْرٌ وَأَبْقَى》
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای امام زمانم چه کنم؟
🌱مصطفی گفت به ما نگویید مدافعان حرم ما زمینه سازان ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف هستیم...
🎙شهیدمصطفینبیلو
🇮🇷