خواندن حدیث کسا،
همانند نردبانی است
که ما را به حریم اهل بیت(ع) میرساند.
این نردبان، پلهپله ما را بالا میبرد
تا به مقام قرب نائل شویم
هر بار که حدیث کسا را میخوانید،
گویی خود را زیر آن عبا قرار دادهاید
و از برکت حضور اهل بیت(ع)
بهرهمند شدهاید.🤲❤️
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقا ـجان؛
ـچقدر اسم ـقشنگت ـگریه ـداره:)
.
هرحرفیراجبتوافقشنیدید ..
عکسالعملخاصینشونندید ؛
چونرهبرفرمودن :
اتحاد ، اتحاد ، اتحاد !
پشتمسئولینکشورباشید .
حالاچرااومدمواینومیگم ؟
چونیهسریخودفروختهیبیشرف ،
دارنازوضعیتسواستفادهمیکنن ..
میخوانتفرقهافکنیکنن ..
میخواندوباره۱۸و۱۹دیروبهراهبندازن !
شماباهوشباشید ؛
وگولایننقشههایمفتضحرونخورید !
اینمطلبروهمتاجایممکن ،
نشربدید ، یاعلی !
#نشرحداکثری
.
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
-ولی من به عشق دیدن کربلات سختیا رو تحمل میکنم، نکنه امسال دعوتم نکنی آقا جان..؟! 🥲❤️🩹
هر کسی حاجتش اینکه بره کربلا این آیه را در حد توان تلاوت کنید خیلی اثر داره ...
« یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ »
به معنای اي برطرف کننده غم و اندوه از روي حسين بحق برادرت حسين، اندوه و مشکل من را برطرف کن.
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
_
-
؛
• نوشته بود
آدمای کم حرف
فقط با اونی دوسِش دارن
زیاد حرف میزنن من خیلی
باهات حرف زدم ابوفاضل/¹³³ •
-
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
_
یک عمر شهید بود و دل باخته بود
بر دشمن نفــس خویشتن تاخته بود
یادمه میگفتیم برایت گریه خواهم کرد
همچون زنی که در فراق جوان رشیدش مویه کنان است
اما بعد از جنگ...
زمانش رسید
و همزمان شد با دهه اول محرم.
نمیدونم این داغ سبک میشه؟ خالی میشه؟ فکر نکنم ولی بیشتر از هرچیزی نیاز دارم به عکسات روی دیوار هیئت نگاه کنم و زار بزنم.
واسه دلتنگیِ برای صدای دلگرم کنندهت.
واسه دلتنگیِ برای لبخندت.
واسه دلتنگیِ برای آرامشم بعد صحبتات.
بالاخره اشک میریزم
بالاخره اشک میریزم
بالاخره اشک میریزم...
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
-
قُربونـِ اِمام حُسِینـے که...
نهـ تِکرار شُد؛ نهـ تِکرارے:) 🫠❤️🩹️