eitaa logo
- راشِــــــد ³¹³
1.2هزار دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
9.3هزار ویدیو
48 فایل
بسم حق ؛ راشِــــد ؟ رَهنَمـــــٰا رَهنَمایمان ؟ صاحـِـــب الزَمــــان . * فوروارد ؟ به دنبال شهرت نیستیم ، فلذا کپی مشکلی نداره . ولی احوالـٰات نه .. [وَقف امام زَمـٰان عَج]
مشاهده در ایتا
دانلود
. هر‌حرفی‌راجب‌توافق‌شنیدید .. عکس‌العمل‌خاصی‌نشون‌ندید ؛ چون‌رهبر‌فرمودن : اتحاد ، اتحاد ، اتحاد ! پشت‌مسئولین‌کشور‌باشید . حالا‌چرا‌اومدم‌و‌اینو‌میگم ؟ چون‌یه‌سری‌خودفروخته‌ی‌بی‌شرف ، دارن‌از‌وضعیت‌سواستفاده‌میکنن .. میخوان‌تفرقه‌افکنی‌کنن .. میخوان‌دوباره‌۱۸‌و‌۱۹‌دی‌رو‌به‌راه‌بندازن ! شما‌باهوش‌باشید ؛ و‌گول‌این‌نقشه‌های‌مفتضح‌رو‌نخورید ! این‌مطلب‌رو‌هم‌تا‌جای‌ممکن ، نشر‌بدید ، یاعلی ! .
-ولی من به عشق دیدن کربلات سختیا رو تحمل میکنم، نکنه امسال دعوتم نکنی آقا جان..؟! 🥲❤️‍🩹
- راشِــــــد ³¹³
-ولی من به عشق دیدن کربلات سختیا رو تحمل میکنم، نکنه امسال دعوتم نکنی آقا جان..؟! 🥲❤️‍🩹
هر کسی حاجتش اینکه بره کربلا این آیه را در حد توان تلاوت کنید خیلی اثر داره ... « یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ » به معنای اي برطرف کننده غم و اندوه از روي حسين بحق برادرت حسين، اندوه و مشکل من را برطرف کن.
- راشِــــــد ³¹³
_
- ؛ • نوشته بود آدمای کم حرف فقط با اونی دوسِش دارن زیاد حرف میزنن من خیلی باهات حرف زدم ابوفاضل/¹³³ • -
- راشِــــــد ³¹³
_
یک عمر شهید بود و دل باخته بود بر دشمن نفــس خویشتن تاخته بود
یادمه می‌گفتیم برایت گریه خواهم کرد همچون زنی که در فراق جوان رشیدش مویه کنان است اما بعد از جنگ... زمانش رسید و همزمان شد با دهه اول محرم. نمی‌دونم این داغ سبک میشه؟ خالی میشه؟ فکر نکنم ولی بیشتر از هرچیزی نیاز دارم به عکسات روی دیوار هیئت نگاه کنم و زار بزنم. واسه دلتنگیِ برای صدای دلگرم کننده‌ت. واسه دلتنگیِ برای لبخندت. واسه دلتنگیِ برای آرامشم بعد صحبتات. بالاخره اشک میریزم بالاخره اشک میریزم بالاخره اشک میریزم...
- راشِــــــد ³¹³
-
قُربونـِ اِمام حُسِینـے که... نهـ تِکرار شُد؛ نهـ تِکرارے:) 🫠❤️‍🩹️