3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقا ـجان؛
ـچقدر اسم ـقشنگت ـگریه ـداره:)
.
هرحرفیراجبتوافقشنیدید ..
عکسالعملخاصینشونندید ؛
چونرهبرفرمودن :
اتحاد ، اتحاد ، اتحاد !
پشتمسئولینکشورباشید .
حالاچرااومدمواینومیگم ؟
چونیهسریخودفروختهیبیشرف ،
دارنازوضعیتسواستفادهمیکنن ..
میخوانتفرقهافکنیکنن ..
میخواندوباره۱۸و۱۹دیروبهراهبندازن !
شماباهوشباشید ؛
وگولایننقشههایمفتضحرونخورید !
اینمطلبروهمتاجایممکن ،
نشربدید ، یاعلی !
#نشرحداکثری
.
- راشِــــــد ³¹³
-ولی من به عشق دیدن کربلات سختیا رو تحمل میکنم، نکنه امسال دعوتم نکنی آقا جان..؟! 🥲❤️🩹
هر کسی حاجتش اینکه بره کربلا این آیه را در حد توان تلاوت کنید خیلی اثر داره ...
« یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ »
به معنای اي برطرف کننده غم و اندوه از روي حسين بحق برادرت حسين، اندوه و مشکل من را برطرف کن.
- راشِــــــد ³¹³
_
-
؛
• نوشته بود
آدمای کم حرف
فقط با اونی دوسِش دارن
زیاد حرف میزنن من خیلی
باهات حرف زدم ابوفاضل/¹³³ •
-
- راشِــــــد ³¹³
_
یک عمر شهید بود و دل باخته بود
بر دشمن نفــس خویشتن تاخته بود
یادمه میگفتیم برایت گریه خواهم کرد
همچون زنی که در فراق جوان رشیدش مویه کنان است
اما بعد از جنگ...
زمانش رسید
و همزمان شد با دهه اول محرم.
نمیدونم این داغ سبک میشه؟ خالی میشه؟ فکر نکنم ولی بیشتر از هرچیزی نیاز دارم به عکسات روی دیوار هیئت نگاه کنم و زار بزنم.
واسه دلتنگیِ برای صدای دلگرم کنندهت.
واسه دلتنگیِ برای لبخندت.
واسه دلتنگیِ برای آرامشم بعد صحبتات.
بالاخره اشک میریزم
بالاخره اشک میریزم
بالاخره اشک میریزم...
- راشِــــــد ³¹³
-
قُربونـِ اِمام حُسِینـے که...
نهـ تِکرار شُد؛ نهـ تِکرارے:) 🫠❤️🩹️
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داره میاد دوباره باز بوی محرم:)💔
@Rashed_0313