- راشِــــــد ³¹³
-ولی من به عشق دیدن کربلات سختیا رو تحمل میکنم، نکنه امسال دعوتم نکنی آقا جان..؟! 🥲❤️🩹
هر کسی حاجتش اینکه بره کربلا این آیه را در حد توان تلاوت کنید خیلی اثر داره ...
« یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ »
به معنای اي برطرف کننده غم و اندوه از روي حسين بحق برادرت حسين، اندوه و مشکل من را برطرف کن.
- راشِــــــد ³¹³
_
-
؛
• نوشته بود
آدمای کم حرف
فقط با اونی دوسِش دارن
زیاد حرف میزنن من خیلی
باهات حرف زدم ابوفاضل/¹³³ •
-
- راشِــــــد ³¹³
_
یک عمر شهید بود و دل باخته بود
بر دشمن نفــس خویشتن تاخته بود
یادمه میگفتیم برایت گریه خواهم کرد
همچون زنی که در فراق جوان رشیدش مویه کنان است
اما بعد از جنگ...
زمانش رسید
و همزمان شد با دهه اول محرم.
نمیدونم این داغ سبک میشه؟ خالی میشه؟ فکر نکنم ولی بیشتر از هرچیزی نیاز دارم به عکسات روی دیوار هیئت نگاه کنم و زار بزنم.
واسه دلتنگیِ برای صدای دلگرم کنندهت.
واسه دلتنگیِ برای لبخندت.
واسه دلتنگیِ برای آرامشم بعد صحبتات.
بالاخره اشک میریزم
بالاخره اشک میریزم
بالاخره اشک میریزم...
- راشِــــــد ³¹³
-
قُربونـِ اِمام حُسِینـے که...
نهـ تِکرار شُد؛ نهـ تِکرارے:) 🫠❤️🩹️
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داره میاد دوباره باز بوی محرم:)💔
@Rashed_0313
هدایت شده از حاج صابر🇮🇷 | کارشناس رسانه
ملاحظه بفرمایید❗️😳
واقعا نمیدونم چی بگم!!
این بود عمل به دستورات حضرت آقای شهید؟!
حضرت آقای شهید میگفت برید مرگ بر پزشکیان بگید؟!
قطعا بهاییان در این جمع حضور دارند، قطعا مأموران موساد از این موضوع استفاده خواهند کرد.