eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
412 دنبال‌کننده
912 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/RayeheyDal/60173 سلام دوست عزیز من امسال می‌خوام کنکور فر هنگیان بدم ولی نمی‌دونم تو شهر خودمون که بعضی رشته ها هست میشه انتخابشون کرد یا حتما باید یه شهر دیگه باشه آخه شنیدم میگن از شهر خودت پذیرش نمیکنن ..
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/asre_qom/49981 اینو عطرین میخام سرمو بزنم به دیوار ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۲۴:۱۶ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: عطریننن آخه من چکار کنم با این فامیلای پدری اضافییییی😭😭😭😭سر زده اومدن خونمون خب؟ بعد من یه عالمه درس دارم درصورتی هم نمیخوام بفهمن که دارم تست و اینا میزنم بعد به هوای بچه هاشون هی میان توی اتاق ببینن چکار میکنم عین فصولا🙁💔تا آخر هفته هم خونمون هستن😭😭😭😭 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۲۵:۴۲ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/60330 اوکی بزار ببینم راضیش میکنم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۲۶:۵۴ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
چون من بابام نیست اکثرا رفت و آمد سخته تاحالا اداره پستم نرفتم😭😂☝️
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/60326 وراثت هرچی ویژگی بده به ارث رسیده هرچی خوبه نرسیده چقدر من یدبختم عطرین میگن چشم خیلی تو زیبایی تاثیر داره افسردگی گرفتممممم تازه هشتگ دارم ولی نمیگم گریهههههه هعی ملت چشم آبی دارن مام چشامون شبیا ژاپنیاس ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۳۲:۲۲ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/60337 اره موهای خودشونه 🤭 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۳۲:۵۴ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/Hamin_Mahfel/3348 چرا استاد شاکر نژاد اینجا یه سری جاها مثلا موقعی که پیش همسرشون میخونند صداشون انقدر نازکه و فرق داره عطرین؟؟؟ صداشون یه مدلیه الان خیلی بهتره چرا؟؟؟ و اینکه چرا همسرشون انقدر کم حرفن؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۳۵:۲۱ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/RayeheyDal/60250 خب من رشتم انسانی بود و از یازدهم جدی شروع کردم برای کنکور خوندن و دهم اصلا نخوندم کارم سخت تر شده بود چون مباحث دهم مونده بودن و اول اونارو جمع کردم و مثلا دوازدهم رو تست کار نکردم چون همزمان برای نهایی میخوندم و زیاد نگذشته بود و مباحث دوازدهم رو یادم بود پس دهم و یازدهم رو تست کار کردم برای رشته انسانی کتاب های خیلی سبز خوبن و من درسای مهم و اونایی که توشون ضعف داشتم خریدم مثل اقتصاد منطق فلسفه عربی و.. کتاب های خوبی بودن البته برای رشته انسانی خب شاید باورتون نشه من نه مشاوری داشتم نه آزمونی شرکت میکردم! اون موقع هم به خودم میگفتم هیچ شانسی برای قبولی فرهنگیان ندارم (نسبت به بچه هایی که مشاور داشتن و انواع آزمون هارو شرکت میکردن و مثلا تست زماندار میزدن!) اما واقعا از اواسط یازدهم تلاش کردم و نکته مهمی که خیلی برای من تاثیر داشت مفهومی خوندن بود وقتی مفهومی بخونید هر نوع تستی هم بزارند جلوتون میتونید بزنید البته فکر نکنید نمیتونستم آزمون شرکت کنم یا بودجشو نداشتم درواقع حوصلم نمیشد!😂 آره اعتراف میکنم که تنبلی میکردم😂🤧 من توی اون موقعیت همینکه مدرسه میرفتم هنر میکردم😂🤦🏼‍♀️ فعلا اینارو یادم بود اگر سوالی باز دارید بفرمایید درخدمتم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۴۰:۲۸ ⏰تاریخ: یکشنبه اردیبهشت ۱۴۰۵ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n