داشتَنِیهرِفیقایی که بِدونی
هَمیشههَستن و بهحَرفاتگوشمیکُنن!😻
『 @Refighjan 』
#پاتریک :من زشتم؟ 🥺
#باب_اسفنجی : نه تو خوشگلترین زشت منی توپولو😍♥️🐽😆
#بفوربرایرفیقتپلیت
『 @Refighjan 』
رفیق جان 3>
پایدار خشملا☁️✨
#رفیق تو هر جا باشی دورم باشی ، از ته دل میمیرم برات🐬🔥
وقتی به یه دختر میگید به هیچکس نگو
حتما تاکید کنید حتیبدوستصمیمیت
چون اونو اصلا جز هیچکس نمیدونن😌😹♥️
『 @Refighjan 』
یاد ها فراموش نخواهد شد حتی به اجبار
و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت 🤍"
『 @Refighjan 』
اگر بهترین دوستی داری که می توانی درباره هر چیزی با او صحبت کنی و او تو را قضاوت نکند هرگز او را از دست نده... 🌸
『 @Refighjan 』