ᖇEᑎᕼOᒪI𓏲ུ࣭࣪🇮🇷
*چرا اد شدم*
نمیدونم والا چون هم تو چنل آرت قبلی ادمین بودی هم میزگرد_
داداشا بروبچ گرامی چنل آرت×3 زدم ممنون میشم فور بزنید
https://eitaa.com/Reyha_313