eitaa logo
ریح
2.5هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
125 ویدیو
5 فایل
ساکن نور های سَبز و عطر چــای. [Viva La Vida.]
مشاهده در ایتا
دانلود
عیدتون مبارککک.🎀
تقصیر تو نبود‌.
ریح
تقصیر تو نبود‌.
بچه ها برید کست باکس، پادکست رادیو راه و سری اپیزود های تقصیر تو نبود رو گوش بدید.
ما مجبور به سازش، تطبیق و حتی گاهی خیانت به ذات اصیل و ماهیت حقیقی خود شده ایم. فرایند فردیت نیازمند شناخت این ماسک است. یعنی رویارویی با این واقعیت، که ما سال ها و شاید دهه ها به شیوه ای دروغین و فریبنده زندگی کرده‌ایم. به گونه ای که نشان نداده‌ایم واقعا کیستیم. یا در حقیقت چه احساسی داریم و پس از ان باید از این دروغ دست برداریم. ماسک را پایین بیاوریم و شروع به تغییر دادن زندگی‌مان کنیم. طوری که در هماهنگی بیشتری با وجود اصیل و حقیقی خود زندگی کنیم. بدیهیست که چنین تغییراتی اغلب طعنه یا حتی اعتراض از جانب دیگران، کسانی که مارا می‌شناسند؛ یا کسانی که به شدت روی کسی که قبلا بوده‌ایم حساب باز کرده اند. اما فراموش نکنیم. هرچیز خوبی گران بهاست و رشد شخصیت گران بها ترین چیزهاست. -یونگ
با توجه به علایقتون تصویر رو پر کنید. *سمت چپی مربوط به خودمه.
چه عیدی آقا جان، چه عیدی.
هدایت شده از Backstage
هر زمان به ریحانه زنگ بزنید یا خوابه یا داره می‌خوابه یا بیدار شده قراره دوباره بخوابه🙏🏻
ریح
هر زمان به ریحانه زنگ بزنید یا خوابه یا داره می‌خوابه یا بیدار شده قراره دوباره بخوابه🙏🏻
هر زمان که می‌خوابم مائده یادش میوفته باید زنگ بزنه به من.🙏🏻
زاویه دید آیناز وقتی تو بی ار تی جا نیست و من چون دستم به اون بالا نمیرسه بازو شو گرفتم:
هدایت شده از Backstage
احساس "مفید بودن" و تلاش کردن برای هر فرد در یک چهارچوب جدا ‌تعریف شده. ورزش کردن/درس خوندن/کار کردن ‌ارزش دادن به هرچیزی(خود فرد، تایم ‌خواب و..) و یا حتی ساختن مود خوب. ‌لطفا با سرزنش کردن افرادی که در ‌چهارچوب شما نیستن، حسِ عذاب وجدان انتقال ندید. با تشکر [ maedhaji ]
روی کاغذهای دست‌شان حتی شرم کرده‌اند بنویسند که چه شده. در شعارها حتی اشاره‌ای به واقعه نمی‌کنند. همه اما میدانند چرا اینجا جمع شده‌اند. خانم‌ها بی‌تابند و فریاد می‌کشند. مردها پک‌پک، غم را دود می‌کنند. خشم خزیده بین جمعیت. بی‌تابان حزب‌اللّه توی خانه نتوانسته‌اند بنشینند. اینجا مقابل سفارت انگلیس است.