دقیقا الان اون قسمت مداحی ام که میگه:
شاخِ شاخه شکسته ام
اما به تو وابسته ام...
طردم نکن جانا که من
از روزگارم خسته ام :)
@noorlin110
یه گوشه از اتاقم با بغض نشستم و فقط به این نگاه میکنم نه حرفی ندارم و نه. . :)
@noorlin110
آدمی شادم به چشم دوستانم، آن قَدَر
لابه لای خنده هایم بی صدا قلبم شکست🙃❤️🩹
@noorlin110
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تموم شد. . .
اباعبدالله حلال کن اگه تو روضه ات جون ندادم :)
@noorlin110