آدمی شادم به چشم دوستانم، آن قَدَر
لابه لای خنده هایم بی صدا قلبم شکست🙃❤️🩹
@noorlin110
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تموم شد. . .
اباعبدالله حلال کن اگه تو روضه ات جون ندادم :)
@noorlin110
هدایت شده از ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
اذان ِ مغرب هم تموم شد؛
محرم و صفر هم تموم شد؛
سیاهی ارباب هم تموم شد؛
ما موندیمو و برگشتن به روال عادی زندگی
محرم و صفر هم تمام شد؛
انشالله سال دیگه ام باشیم نوکری ات را بکنیم🙂
@noorlin110
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اربعین تمام شد؛
اما عطش حسین در دل ما خاموش نشد!
@noorlin110