ولی من واقعا اینجوریم که...
قبل اینکه !
به کسی بی احترامی کنم ، اول احترام گذاشتم
قبل اینکه !
از کسی متنفر بشم ، اول عاشقش بودم...
قبل اینکه !
باکسی غریبه بشم ، آشنا ترینش بودم...
قبل اینکه !
از کسی عصبی بشم ، خودم آرامشش بودم...
قبل اینکه !
از کسی سرد بشم ، باهاش خیلی گرم بودم...
نگو عوض شدی...
رفتار من بستگی به رفتار تو داره :)
هر کسی تو کتاب زندگیش یه فصلی داره که حتی تو خلوت خودش دوس نداره اونو دوباره بخونه.
هدایت شده از متروکه|🇮🇷
امروز July 7، روز جهانی بیان حقیقته
تو این روز هر سوالی از هر کسی بپرسین، باید راستشو جواب بده
هدایت شده از سه نقطه|🇮🇷Three pointe
تو انقدر واسم عزیز بودی که وقتی از چشمم افتادی، خودم بیشتر ناراحت شدم.
نمیدونم چرا آدم پیش کسی که دوسش داره بچه میشه یه ورژنی پیدا میکنه که خودشم تو تنهایی از خودش ندیده
برای تو:)
_
ای غـم !
نمی دانم روز ِ رسیدن،روزی ِ گام ِ ڪه خواهد بود
امـا در این ڪابوس ِ خون آلود
در پیچ و تاب ِ این شب ِ بن بست
بنگر چه جان های ِ گرامی رفته اند از دست
دردی ست چو <<خنجر>>
یا خنجری چون درد
این من ڪه در من
پیوسته میگرید
در من ڪسی آهسته میگرید . . .