ای غم! در دوران زندگی ام بیش تر از هركس مصاحبم بوده ای. بیش تر از هركس با تو سخن گفته ام و تو بیش از هركس به من پاسخ مثبت داده ای...
برای تو:)
عیدتون موبارکککک گیلی گیلی گیلی گیلی
عیدتون مبارک عزیزای من :)))))✨
عید شما هم مبارک زهرا خانم🤍