زندگی بهم ریختهJR(عمو ددپول فوتبالی)
میخوام فیلمشو ببینم
دیدمش... آخرش نباید اینطوری تموم میشد
زندگی بهم ریختهJR(عمو ددپول فوتبالی)
دیدمش... آخرش نباید اینطوری تموم میشد
خیلی خوب بود فیلمه ولی ناراحتت کننده بود دلم واسه هردو کارکترش سوخت
زندگی بهم ریختهJR(عمو ددپول فوتبالی)
فدای واندا」
فدای ددپول'-'