eitaa logo
انباری کتابخانه
133 دنبال‌کننده
663 عکس
303 ویدیو
2 فایل
دیلی احتمالاً و هجویات📻✨. کنارم سکنا گزین و به تماشای بنشین صنعت سرگرمی را🎭. گریز خواهیم زد به لبخند و احوالات گاها بیگار:)). کتابخانه‌ی محقر: https://eitaa.com/pagliuzzaandcoffee خواهیم شنید: https://eitaa.com/34433042/1679
مشاهده در ایتا
دانلود
داستان دست‌ها:))))
هدایت شده از -بورا
سر کلاساعم ک یا همش می‌لومبونیم یا می‌خندیم. درس گوش نمی‌دیم. نمی‌دونم نمره‌ها چ‌جوری خوب می‌شن😭😂
انباری کتابخانه
سر کلاساعم ک یا همش می‌لومبونیم یا می‌خندیم. درس گوش نمی‌دیم. نمی‌دونم نمره‌ها چ‌جوری خوب می‌شن😭😂
یادش بخیر یازدهم نصف سریالا رو سرکلاسای عمومی دیدم یا زنگای تفریح و یا ی وقتایی اگر کلاسی کنسل میشد😭🤣 بعد چون من اخرین نفر بودم ک از مدرسه میرفتم میشستم اخر وقت هم تو کلاس سریال میدیدم😂💔🤦🏽‍♂ چ روزایی بود خدایا🥲🥲
انباری کتابخانه
یادش بخیر یازدهم نصف سریالا رو سرکلاسای عمومی دیدم یا زنگای تفریح و یا ی وقتایی اگر کلاسی کنسل میشد😭
قشنگ یادمه ویرانگر رو سر کارگاه تبلتو گذاشته بودم تو کیفم و کیف رو پام بود و داشتم میدیدم 😂😂 اخ اخ ی سری هم تو کتابخونه مدرسه زنگ دینی بود بعد چون کتابخونه زیرزمین و نقطه کور بود نت قطع و وصلی داشت هیچی وسط روباه نه دم تصور کنید ده ثانیه میخواست بره جلو شونصد دفعه قطع میشد و چ میم هایی ک درنیومد😭🤣🤌🏻 تبلت رو اونموقع رو زمین جلو کوله‌ام گذاشته بودم و کل اون ردیف داشتن با من میدیدن سریال رو😭🤣
خیلی نامردیه امسال اومدن کتابا رو با کاغذ ایرانی چاپ زدن منم کتاب درسی با کاغذ ایرانی میخوام😭😂🤌🏻 فرقی نداره من چ برم مدرسه چ نرم ب هر حال جلد کردن کتابا کار دست خودمه🤣😭 اصلا هم بغض ندارم و دلم برا مدرسه تنگ نشده فردا هم نمیرم پشت در مدرسه اشک بریزم اره🤝
انباری کتابخانه
خیلی نامردیه امسال اومدن کتابا رو با کاغذ ایرانی چاپ زدن منم کتاب درسی با کاغذ ایرانی میخوام😭😂🤌🏻 فر
پدرم فرهنگیه بعد گفته بودن بهم، روز اخر مدرسه که فارغ التحصیل شده بودم، با گریه از در مدرسه داشتم میومدم بیرون و تو دلم گفتم، خدایا منو هیچوقت از مدرسه جدا نکن... شاید باورتون نشه ولی هنوز تو همون مدرسه تدریس میکنه ی سال هایی(((:
انباری کتابخانه
از #شما :
سلام دوزت عزیز! خیر عینکی نیستم 😂 اره عینک گرد بهم میاد🤓😂 اوم بچه ها میگفتن 😂😂✓ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/GNgGOOO ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/joinchat/700187142C7d40e7d588
گسسته‌ام😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
_داداش یا تو شناخت ادما زیادی خوب و بادقتی یا منو خیلی وقته میشناسی و آشنایی👌🏻😂😂منو دقیق گفتی ولی ریوجی هم به جز اون چیزایی ک فرمودی جدیت خودشو داره و این ک خییییییلی پرتلاشه امنیفایلم کامل که نه ولی درست گفتی👌🏻😂 . _جدی خوبن؟ 🗿ایول بابا دمتون گرم:) . _👌🏻😂😂😂چه حسایی مثلا؟ . _خب این سوال. هم باید روش فکر کنم هم از چن تا آدم باتجربه و دارای دانش بپرسم و بعد جواب میدم
انباری کتابخانه
_داداش یا تو شناخت ادما زیادی خوب و بادقتی یا منو خیلی وقته میشناسی و آشنایی👌🏻😂😂منو دقیق گفتی ولی ری
اوم هارمهر جدیه بیشتر اوقات ولی خوب من نه ولی اگر جدی باشم واقعا روی دیگری نمایان میشه😂🥲 مرسی از انرژی مثبتت😅😌 هارمهر خودش اینجوریه که تو اون موقعیت خاص میتونه ی جوری تلاش کنه که ده تای منو پشت سر بگذاره:))