هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
_داداش یا تو شناخت ادما زیادی خوب و بادقتی یا منو خیلی وقته میشناسی و آشنایی👌🏻😂😂منو دقیق گفتی ولی ریوجی هم به جز اون چیزایی ک فرمودی جدیت خودشو داره و این ک خییییییلی پرتلاشه
امنیفایلم کامل که نه ولی درست گفتی👌🏻😂
.
_جدی خوبن؟ 🗿ایول بابا دمتون گرم:)
.
_👌🏻😂😂😂چه حسایی مثلا؟
.
_خب این سوال. هم باید روش فکر کنم هم از چن تا آدم باتجربه و دارای دانش بپرسم و بعد جواب میدم
انباری کتابخانه
_داداش یا تو شناخت ادما زیادی خوب و بادقتی یا منو خیلی وقته میشناسی و آشنایی👌🏻😂😂منو دقیق گفتی ولی ری
اوم هارمهر جدیه بیشتر اوقات ولی خوب من نه ولی اگر جدی باشم واقعا روی دیگری نمایان میشه😂🥲
مرسی از انرژی مثبتت😅😌 هارمهر خودش اینجوریه که تو اون موقعیت خاص میتونه ی جوری تلاش کنه که ده تای منو پشت سر بگذاره:))
دروس عمومی های دانشگاه ها رو داشتم میدیدم و خدایا از این شوخیا با من نکن من جنبشو ندارم😭😂🤌🏻
انباری کتابخانه
🥲🥲🥲ادمینا دارن میرن هی اون از مرجود، اون از رحیل اینم رهایش 💔💔
و چرا ادمینای موردعلاقه ی من، اخه گاد😭🤌🏻
نشستم عکسای سال قبل رو نگاه کردم با بچه ها تو موقعیت های مختلف با دبیرا و ی مقدار گرد غم پاشیده شد بهم🤝
انباری کتابخانه
نشستم عکسای سال قبل رو نگاه کردم با بچه ها تو موقعیت های مختلف با دبیرا و ی مقدار گرد غم پاشیده شد ب
یک فیلم دیدم، یکی از رفقا وسط امتحان داره فیلمبرداری میکنه از بچه ها😭🤣🤌🏻 حس میکنم یه مقدار اندکی به میزان خیلی کمی شیطنت های دوازده ریاضی بیشتر از حد مجاز بود:))
انباری کتابخانه
یک فیلم دیدم، یکی از رفقا وسط امتحان داره فیلمبرداری میکنه از بچه ها😭🤣🤌🏻 حس میکنم یه مقدار اندکی به
ی سری اومدن دنبال گوشیامون و ما اونا رو داخل پلاستیک انداختیم و گذاشتیم تو سطل زباله:))
ی بار هم داخل نایلون پیچیدیم و گذاشتیم تو یکی از گلدونا ی سریامون هم رفتن تو اون کتابخونه ی مشهور و متروکمون و بالای قفسه ها قایم کردن((:
سر شبه نهایی ها هم یادمه میخواستیم بریم تو باغچه خاک کنیم((: ولی خوب خطر رفع شد😀✅😂
انباری کتابخانه
ی سری اومدن دنبال گوشیامون و ما اونا رو داخل پلاستیک انداختیم و گذاشتیم تو سطل زباله:)) ی بار هم دا
طی سه سال دبیرستانمون از تمام کلاس ها گوشی بیرون رفت الا کلاس ما ((: چه دهم، چه یازدهم و چه دوازدهم 🤦🏽♂😂
انباری کتابخانه
طی سه سال دبیرستانمون از تمام کلاس ها گوشی بیرون رفت الا کلاس ما ((: چه دهم، چه یازدهم و چه دوازدهم
و میدونید جالبیش کجا بود؟! ما اینجوری بودیم که واقعا مدرسه خانهی دوم ماست✓ سیم شارژر، هدفون، ایرپاد، پاوربانک و.. پاسوور:)) خدایا همه چی پیدا میشد تو کیفامون و اینقدر حس راحتی داشتیم که زنگ تفریح گوشیامونو تو پریز میزدیم.
حتی از کلاس های دیگه رفقا میومدن شارژر میگرفتن😭🤣🤌🏻، چمیدونم داخل کلاس ما تو زنگ تفریح سراغ گوشیشون میرفتن و بعد که زنگ میخورد برمیگشتن سر کلاساشون...