انباری کتابخانه
اوم حتی اسمهاشون رو هم نشنیدم. برم پوسترهاشون رو ببینم اگه خوشم اومد، میبینم حتما. ــــــــــــ خی
آخ راستی نتفلیکس هفتهی پیش که آرزوهای مرگبار بود رو همون فرداش نشستم نصف شب توی تاریکی و تنهایی دیدم و کیف کردم😂😂. اگه اهل ژانر وحشت هستین، پیشنهاد میکنم. هشت قسمت حدودا نیم ساعتهست و ماجراش اونقدر جذاب هست نتونین چشم از روی اسکرین بردارین(:.
#IfWishesCouldKill
#Kdrama
انباری کتابخانه
اوم حتی اسمهاشون رو هم نشنیدم. برم پوسترهاشون رو ببینم اگه خوشم اومد، میبینم حتما. ــــــــــــ خی
ببین خوبه بد نیست، خب؟
ولی من ترجیحم از این ژانر، سریالهای دیگهای هستن. نظر شخصیام اینه روایت خوبه ولی شخصیتپردازیها، ضعیفن و این شاید بزرگترین نقصش باشه. به نظرم دیدنش متناسب با سلیقهها فرق میکنه.
قدر مطلق رو هم شنیدهام، ولی واقعا همین الان هم بین سریال دیدنها، یه درسی هم دارم میخونم، خیلی اوضاع بیریخته😂😂😂😂.
#Reverse
#Kdrama
انباری کتابخانه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ep4c3g&btn=ناشناس.ریوجی
حالا شما بگین چی میبینین؟
+
اگه کسی وکیل ارواح رو داره میبینه هم لطفا نظرش رو بگه.
انباری کتابخانه
حالا شما بگین چی میبینین؟ + اگه کسی وکیل ارواح رو داره میبینه هم لطفا نظرش رو بگه.
نِه، کوروگِه:)).
ـــــــــــــ
داریم تلاش میکنیم رو خیلی شنیدم، ملوئه؟ قشنگیاش در حد ملو مووی و فیلم ما هست یا نه؟ این دوتا معیارم برای ژانر ملو هستن، چون دقیقا جزو بهترینهان😂.
دلباختهی تو شدم همون امروز هم فروخته شد هستش👍.
ـــــــــ
آره سید یه وضعیه، چون حکم پنجشنبه جمعهاشون رو داره دیگه و لامصب همهاشون همخوبن، سخته انتخاب بینشون🤣🤣. عه چه خوب. پس ایشالا من هم دیگه کم کم برم شروعش کنم 😂😂😂.
انباری کتابخانه
نِه، کوروگِه:)). ـــــــــــــ داریم تلاش میکنیم رو خیلی شنیدم، ملوئه؟ قشنگیاش در حد ملو مووی و ف
والا ما هیچوقت از سمت ممبر مهری ندیدیم😂😂، نه تعدادشون و نه مسیجهاشون:))، ولی خب ممنون که صدا زدی👌🏻✨🌱.
ــــــــــــــ
وای بذار اول به این پیامت جواب بدم ممبر. ببین من خیلیییییی نسبت به تاکسی درایور گارد داشتم، خب؟ بعد دیگه توی قطع و وصل شدنهای سخت اینترنت بعد از کودتای شکست خوردهی دیماه، توی یه حرکت ناگهانی، چند قسمت فصل اول رو دانلود کردم و بعد رسما عاشقش شدم~. اگه دقت میکردی حتی بعضی از اواستیهاش رو هم توی چنل کتابخونه گذاشتم از بس آبسسد شده بودم باهاش. من هم با همون کیفیت 540 دیدم، اوکی بود. بعدش دیگه سفرهام شروع شد، نرسیدم فصل دو رو ببینم بعدش هم که مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل 👊🏻🇮🇷. ان شاءالله فصل دو و سه رو هم به زودی استارت میزنم. واقعا برو ببین، اصلا ذرهای تردید به دلت راه نده و فقط شروع کن و ادامه بده، از همه نظر و لحاظ سوپرایزت میکنه و تا دم آخر توی شگفتی باقی میمونی.
کد تروما عشققققق بود عشقققق، البته شخصا با نیمهی دوم قسمت آخر ابداااا حال نکردم و سناریوش رو نپسندیدم ولی چون همه چی تا قبلش بینظیر بود، اشکال نداره😂. من آبان ماه دیدمش. در حال حاضر که تاج بینقص و امروز هم فروخته شد ولی یه پیشنهاد خیلی خوب دارم برات که به خیلیها گفتم و واقعا راضی بودن، سریال شرافت. ببین بینظیر. اصلا یه پست اختصاصی میخوام بزنم براش. عالیه، ببین حتما.
ـــــــ
از بین سریالهای پایینات، با سلسله مراتب اصلا ارتباط نگرفتم. همون دو سال پیش که پخش شد یه چند قسمت دیدم دراپ کردم.
ادامهی جواب پیامت توی پیام بعدی.
انباری کتابخانه
والا ما هیچوقت از سمت ممبر مهری ندیدیم😂😂، نه تعدادشون و نه مسیجهاشون:))، ولی خب ممنون که صدا زدی👌🏻
در فصل درخشان تو رو هم اصلا سمتش نرفتم(نمیدونم چرا با پوسترش حال نکردم). دوازده نامه رو نشنیدم اصلا. سگهای شکاری رو الان اعصاب ندارم برای دیدنش🤣🤣. آنچه بعد از عشق میاد رو و میشه این عشق رو ترجمه کرد رو گذاشتم بعدا ببینم فعلا مناسب این روزها نیست😂😔.
در تعقیب یشم، سیدراماست؟
انباری کتابخانه
در فصل درخشان تو رو هم اصلا سمتش نرفتم(نمیدونم چرا با پوسترش حال نکردم). دوازده نامه رو نشنیدم اصلا
عه حالا این رمز و راز مهتابی که دارم میبینم چهل قسمته، اون هم خوبه بد نیست. هرچند کلا معتقدم به لحاظ اکت با کیدراما برابری نمیکنن ولی به لحاظ گریم و سینماتوگرافی اصلا ✨✨.
ـــــــــ
که اینطور، ممنون گفتی.
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه سکانس ساده و خودمونی، So comfy.
*یه تشکر هم میکنیم از ایتا بابت سفت و محکم وایسادن پای ارسال فایل حداکثر تا پنج مگ که پنج خط دیالوگ هم معلوم نیست توی ویدئو، ممنون.
#PerfectCrown
#Kdrama
نخست وزیر، نخست وزیر، نخست وزیر... این کارها چی بود دیگه🤌؟
#PerfectCrown
#Kdrama
سریالی که به رفیقام گفته بودم وقتی یکیامون مرد و اگه همهامون زنده موندیم بیایین توی هشتاد سالگی ببینیمش، بهترین سریال سال شد، مرسی.