eitaa logo
انباری کتابخانه
133 دنبال‌کننده
663 عکس
303 ویدیو
2 فایل
دیلی احتمالاً و هجویات📻✨. کنارم سکنا گزین و به تماشای بنشین صنعت سرگرمی را🎭. گریز خواهیم زد به لبخند و احوالات گاها بیگار:)). کتابخانه‌ی محقر: https://eitaa.com/pagliuzzaandcoffee خواهیم شنید: https://eitaa.com/34433042/1679
مشاهده در ایتا
دانلود
انباری کتابخانه
من پارسال حدودا همین روزای مهرماه بود اینو برای هارمهر فرستاده بودم:) داستان پشت این اهنگ خیلی دژیاژلذساشمشتساا هستتش😅😁. قشنگ اکلیل در حجم نامشخصیه🥲✅
این چند روز خیلی مقاله درخصوص جرم و جنایت و دلایل و قضیه های پشتشون خوندم و ویدیو و پادکست های دادگاه و دفاعیه دیدم و واقعا حقوق درس خشمگینی هستش:)) خشونت منظورم نیستااا خشم داره یک خشم پنهان نسبت به بی عدالتی و واقعا اون خشم تحسین برانگیزه... ی دوستی دارم حقوق خونده و تازگی ازمون وکالت داده بعد باهاش حرف میزدم دیروز و حالا داشته باشید یه چیز بامزه برای خودم-که شاید البته جزو کمتر جاهایی باشه که درسته- روند ذهنیش خیلی قشنگ بود منظورم به سیر فکری هستش میدونید یعنی چی؟! یه ذهن نظام بند هست با ویژگی های سطحی ندیدن، عمقی و دنیال ریشه گشتن و از بنیاد در پی حل مسئله... بامزست واقعا😂😂 افرادیکه حقوق خوندن مردم جالبی ان😂😂
انباری کتابخانه
ترجمه: ما فرض می‌کنیم که مردم از توجیه‌ها به عنوان «بهانه» برای بیان دیدگاه‌هایی استفاده می‌کنند که بطور اجتماعی ننگین و بی پایه و اساس هستند. فرض کنید من تو ذهنم و بطور مخفیانه بدون اینکه به کسی گفته باشم از مهاجران بدم میاد، صرفاً به این دلیل که بیگانه هراس هستم و نسبت به فرهنگ های دیگر تحملی ندارم و نمینونم کنار بیام باهاشون؛ من نمی توانم این عقیده رو در انظار عمومی بدون ایجاد انگ اجتماعی بیان کنم، اما لحظه ای که توجیه مخالفت با مهاجرت گسترده بشه - فی المثل، یک سیاستمدار برجسته ادعا کنه که مهاجران با نرخ های بالاتر از شهروندان مرتکب جنایت میشوند - من یک بهانه دارم: به دیگران میگم که دیدگاه های ضد مهاجر گونه ی من از این دلیل ناشی می شود و بنابراین از دیده شدن به عنوان یک نژادپرست اجتناب کردم! چه من معتقد باشم که این توجیه بی اهمیت یا نه؛ در واقع، این که آیا دیگران به این توجیه اعتقاد دارند یا نه، تا حد زیادی بی ربط است: آنچه مهم است این است که دیگران معتقد باشند که من به توجیه اعتقاد دارم. شاید اونا فکر کنند که من ساده لوحم، از منابع مختلف و ناموثق اخبار رو پیگیری میکنم، یا به طور نامتناسبی از جنایت بیزارم، اما تا زمانی که آنها من را به خاطر این احتمالات جایگزین با شدت کمتری قضاوت کنند تا اینکه به دلیل نژادپرستانه بودنش، آگاهی عمومی از وجود این توجیه باشه، باعث این میشه که من تمایل بیشتری به بیان افکار بیگانه هراسانه خود داشته باشم.[ با توجیه ارتکاب جرم بیشار توسط مهاجرین]
وای😂😂👌🏼👌🏼
انباری کتابخانه
از #شما :
https://eitaa.com/joinchat/700187142C7d40e7d588 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اینو هم که فرستادم✓+ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/Thestoreroom/188 یا علی😂💔 در خصوص ی سری ویژگی های انسان بود ویسه🥲🤌🏻 اره دیگه تیک خورده کنارش😅😂 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دست میزدم رو صفحه که قطع نشه👌🏼😂
امروز برای اولین بار تو عمرم از این یخمک های اب و رنگ خوردم://
فقط یک نفر میتونه با شش تا از رفیقاش بره کافه و مینوایل که هر شش تا سفارش دادن و منتظرن، اون هیچی سفارش نده و خیار و سیب دربیاره گاز بزنه:))) *خیلی بی انصافیه کافه رفتنن😭😂 قیمتاشون خیلی گزافه.. چای که چایه 60 تومن بود🤦🏽‍♂ دیگه بقیش فکر کنید چی بود قضیه😵‍💫 (چون سری پیش که رفته بودیم مجبورم کردن سفارش بدم و شیک خوردم و اینجوری بودم که نه نشد من چای میخوام چای بگو بیارن بدون چای نمیشه🙂 و لذا در اندیشه ی این بودم که فقط چای میخورم که اونم نخوردم😂)