انباری کتابخانه
از #شما :
سلام علیکم
😂😂عالیه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ب زودی وارد نوزده میشم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خوب هدف واقعا ی چیز شخصیه... ولی جنرلی بخوام بگم مهندسی بود... ی مهندسی ک بتونم بواسطش وظایف انسانیم رو اول نزد خدا انجام بدم، در جایگاه دوم در حق مردم:))
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تفال میزنم:))، کتاب میخونم، درس و زبان خیلی خیلیی نجاتم میده چون بهم حس مفید بودن میده، به دوستام زنگ میزنم یا چت میکنم، ب دایی هام زنگ میزنم و باهاشون صحبت میکنم یا مادربزرگم حتی... راه رفتن وای راه رفتن خیلی بهم کمک میکنه و ی چیزی ک ب شدددتتت تاثیرگذاره روی من بچه ها هستن:))) دیدن بچه ها همیشه همیشه حالمو میتونه بطرژ وحشتناکی خوب و عالی کنه، چون واقعاااا عاشق بچه هام و رابطم باهاشون تقریبا عالیه✓ لذا پیش بچه ها بودن و باهاشون حرف زدن و بازی کردن خیلی بهم کمک میکنه حالم خوب شع تا بتونم راهکار پیدا کنم برای حل مشکلم 🙂🙂
انباری کتابخانه
تماااممم😭😂
ولی واقعا پیدا نشدن و من دیشب تموم زندگیمو ریختم بیرون و دنبالشون گشتم و بازم پیدا نشدن و خدایا..