اموزشگاه اینجوری بود که مثلا من خودم از صبح دانشگاه بودم پشت سرهم کلاس داشته بودم و تربیت بدنی هم داشتیم تازه یک ساعت و نیم و تو ترافیک و اینا خلاصه و بچه ها اینجوری بودن که تا دو ظهر مدرسه و کنکور و درگیری هممون وحشتناک بعد که رفته بودیم اموزشگاه اصلا انگار خون تازه جاری شده بود تو خونامون!! کلا البته موست اف د تایمز همینه قضیع و انرژی هامون به شددددت زیاد میشه اصلا مهم نیست قبل از ورود به کلاس تو چه جهنمی دست و پا زده بودیم، اون موقع که اموزشگاه هستیم همه چی دیسپیر میشه و بله، هیچ الترنتیوی برای کلاسای اموزشگاه وجود نداره(با توجه و تاکید به وجود د بست تیچر و همکلاسیها اور)
#institution
اگر فکر میکنید من تو دانشگاه راه افتادم دنبال شوفاژ و همه کلاسا رو دارم میگردم تا یه شوفاژ پیدا کنم درست فکر میکنید.
انباری کتابخانه
دلم عمیقا ریواچ happiness میخواد ، برای بار پنجم .
عمیقا برای بار 8ام
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه ها اینو از دیشب شونصد دفعه دیدم به هزار تیکه از هم گسیخته تبدیل شدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂
استا ادبیات میگه حربم منفی دادن و نمره ندادن نیست که، من حذف میکنم!!
خواستم بگم منم همینطور استاد منم همینطور