اینا تا دیروز سوجو میخوردن باکلاس شدن شراب کورته ده میخورن الان😔🤌🏽
#Heartbeat
#Kdrama
انباری کتابخانه
از #شما :
کلا شدیدا مشغولم رفیق
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/Thestoreroom/521😂😂😂😂
نورالدین خانزاده رو نمیشناسم ولی باشه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
این دو پیام: فصل دوم هنوز نیومده و فصل اول هم طولانی نیست و خاصه میدونید... به یکی از مسائل خیلی مهم داخل دبیرستان ها اشاره میکنه و واقعا فوق العادست خصوصا بازیگرایی که انتخاب کردند شاید شناخته شده نباشنپ ولی بازی هاشون اصلا الله الله 🛐🛐
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/kahandcoffe/856
چشم 😂💔
انباری کتابخانه
کلا شدیدا مشغولم رفیق ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/Thestoreroom/521😂😂😂😂 نو
ممنونم ممبر عزیز🥲☘✨
مهندسی انرژی، نه، صنعتی قم عزیز
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/Thestoreroom/539
خوده خودشه 😂😂😂👌🏼👌🏼
اوو زیبایی حقیقی رو بهار 1400 دیدم تموم کردم 😂😀
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/shohada_140
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/Thestoreroom/443
🥲🥲
انباری کتابخانه
ممنونم ممبر عزیز🥲☘✨ مهندسی انرژی، نه، صنعتی قم عزیز ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ht
باور میفرمایید من مختار و حضرت یوسف رو با وجود شونصد هزار دفعه تکرار کامل ندیدم😂😂
جومونگ و دونگی و اینارو هم یکبار ندیدم چه برسه ریواچ و اینا🗿🗿
اصلا تلویزیون نمیبینم اخه... الان هم اگر بخوام فیلم و سریالی ببینم ترجیح میدم زبان اصلی ببینم قطعا...
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/Thestoreroom/564
خیلی چیزا
ــــــــــــــــــــــــــــ
@Library_Mahjor
ـــــــــــــــــــــــــــ
قدیما(قبل کنکور) اره خیلی خیلی زیاد ولی بعدش شدتش کم شد الان هنوز گوش میدم ولی نه به اون شدت سابق... ریوجیتون یه پا مولتی فن بود یه موقع برا خودش به الانم نگاه نکنید😂💔
ـــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/kahandcoffe/915
🤓😂
انباری کتابخانه
باور میفرمایید من مختار و حضرت یوسف رو با وجود شونصد هزار دفعه تکرار کامل ندیدم😂😂 جومونگ و دونگی و
این پیام اخر اقا خیلی قضیه داره عااا من قشنگ ابسسدم بهش😐🤌🏻
تو اون ثانیه هایی که منشن کردم من کلی خاطره قایم کردم.
خوب به حمد الله خبر رسید هندوانه چشمک زن هم امشب به پایان رسید ان شاءالله میتونیم با خیالی اسوده استارت بزنیم😂💔
#Kdrama
از دانشگاه رفتیم جمع شدیم با رفقا بعد اینجوری بودم که اره تو دانشگاه ازم میترسن🗿🗿 و اینا و بعد رفیقام اینجور بودن که
Haven't u seen yourself?
اینهمه لباس میپوشی و با ماسک و کلاه بافتنی میشینی سرکلاس، هدفونت هم همش رو گوشت، ما هم دیدیم چجوری حرف میزنی چرا ازت نترسن لامصب😭😂
و میخوام بگم حقیقتو نباید پرتاب کنید تو صورتم 😭😂