ببینید میخوان همان ترفند ایران
که هرشب حریف را میترساند را انجام بدهند
حالا اینا مهم نیست
چیزی که مهمه ما هنوز به صورت رسمی و علنی
خاکمان مورد هدف تاکنون قرار نگرفته
نه از سمت امریکا نه اسراییل
هر حمله نمایشی
هر حمله کم آسیب
اما به صورت رسمی و علنی
باید با شدید ترین وجه ممکن پاسخ داده بشه
اصلا در این موضوع فرماندهان نباید شکی کنند
تعداد موشک از 200 باید به 2000 برسد قطعا
رژیم صهیونیستی منصرف نشده است. به نظر آنها به دنبال زدن رادارها و پدافند برای هموار کردن
مسیر برای حمله به تاسیسات نظامی موشکی در غرب و عمق و جنوب و چه بسا نفتی در جنوب هستند
حساب آمریکا به دقت درنظر گرفته میشود. نقش کشورهای عربی نقش آنها در حمله رصد میشود.
رسانه های عبری:
آمریکا با شرکت در حمله اسرائیل به ایران موافقت نکرد اما پذیرفت که تمام نیازهای لجستیکی تل آویو برای حمله را تامین کند.
»»» آیه ی روز :
**************
(ارسال شده توسط برنامه ی «قلم قرآنی هُدی»
دریافت و نصب از https://zenderoid.ir )
ادْعُوا رَبَّكُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْيَةً إِنَّهُ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ
اعراف - ٥٥
پروردگار خود را (آشکارا) از روی تضرّع، و در پنهانی، بخوانید! (و از تجاوز، دست بردارید که) او متجاوزان را دوست نمیدارد!
**************
نکته ها:
پیامبر اكرم صلى الله علیه وآله در سفرى بعضى اصحاب را دیدند كه با فریاد دعا مى كنند، حضرت فرمودند: آرام دعا كنید. (141) حضرت زكریّا نیز خداوند را در پنهانى و با اخلاص ندا مى كرد. «نادى ربّه نداءً خفیّاً» (142) زیرا نشانه ى ادب است چنانكه خداوند به مؤمنان مى فرماید: بلندتر از صداى پیامبربا او سخن نگویید. «لاترفعوا اصواتكم فوق صوت النبىّ كجهر بعضكم لبعض» (143) وممكن است صداى بلند در عبادت ونیایش، زمینه ساز تظاهر وریا باشد.
تضرّع و ناله در دعا، نشانه ى توجّه انسان به كمبودها و نیازهاى خود و عامل شكستن غرور و خودخواهى است. زیرا آنكه خود را قوى و غنى بداند، در برابر هیچ كس ناله و درخواستى ندارد.
امام صادق علیه السلام فرمود: تضرّع در دعا، دستان را به طرف آسمان بلند كردن و دعا نمودن است، (144) پیامبر اكرم صلى الله علیه وآله نیز چنین دعا مى كرد و سلمان فارسى از آن حضرت نقل كرده كه فرمود: خداوند حیا مى كند دستى را كه به دعا بلند شود محروم برگرداند. (145)
-----
141) تفاسیر مجمع البیان و كبیر فخررازى
142) مریم، 3
143) حجرات، 2
144) كافى، ج 2، ص 481
145) تفسیر قرطبى
**************
پیام ها:
- پس از خداشناسى، خداپرستى لازم است. «اُدعوا ربّكم» در آیه ى قبل، خداشناسى مطرح شد، در این آیه خداپرستى.
- بهتر است دعا با استمداد از كلمه ى «ربّ» و همراه تضرّع و زارى و پنهانى باشد. «اُدعوا ربّكم تضرّعاً و خفیة» دعاى پنهانى از ریا دور و به اخلاص نزدیك تر است.
- دعا وقتى مؤثّر است كه خالصانه و همراه با تضرّع باشد. «تضرّعاً و خفیة»
- با تمام وجود و با كمال خضوع خدا را بخوانیم وزبانمان نماینده همه ى وجود ما باشد. «اُدعوا... تضرّعاً»
- گردنكشان و تجاوزكاران، از لطف و محبّت الهى محروم مى باشند. «انّه لا یحبّ المعتدین»
- دعا نكردن، دعاى بى تضرّع و دعاى ریائى، از نمونه هاى سركشى و تجاوز است. «المعتدین»
**************
ارسال شده توسط برنامه ی «قلم قرآنی هُدی»
دریافت و نصب از https://zenderoid.ir