دینگ دینگ🪄🌟
آزمایشگاه ناحیه ۴۵ بعد از کلی بررسی و آزمایش، به امید ایگنور نشدن تصمیم گرفته اولین تقدیمیشو بزاره(دستجیغهوراااا🎀)
فقط کافیه عضو آزمایشگاه باشید و این پیامو داخل چنلهای خوشگلتون فور کنید (اگه چنل ندارین میتونید ایدیتونو بدید) و من با توجه به وایب و انرژیای که ازتون میگیرم، میگم که اگه قرار بود داخل دنیای خردم کن زندگی کنید چه شخصیتی میشدید و اصلا دلیل اینکه این شخصیت رو گرفتید چیه👀💥
پرونده هاتونو(لینکچنل/آیدی)شوت کنید اینجا📬| ظرفیت؟
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
اهم دوستان اگه پیامو فور نکرده باشید داخل چنلتون تقدیمی شاملتون نمیش_
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
یه نفر مونده فقط
وای چرا انقدر زیاد شد الان من کارکتر از کجام جور کنم_😭🤣 چبایجعجسفسفححسفحسفسح
عامم دوستان شرمندهتونم ولی خب بعضیا رو نمیتونم حساب کنم و هرکی زودتر تگ فرستاده باشه اولویت داره چون واقعا هرچی فکر میکنم کل کارکتر های کتابو تقریبا جارو کردم و دیگه چیزی نمونده😭😭
تقدیمی های بعدی جبران میکنم. بازم معذرت میخوام بوس بهتان (گریه و قرمز شدن از شدت خجالت*)💘😔
رابطهی این خدایان و الهه های پرسی جکسون از کل زندگی من پیچیده تره یعنی چی.
یعنی الان من باید ۸۰۰ صفحه چندش بازی های کای و پیدین رو تحمل کنم؟:)))
یکم از کیت یاد بگیرید خب پسرم آقاس ماشالله😔✨✨
#ناشناس📬
دقیقا همینطوره ، اینقدر این خدایان و اسما پیچیده تو هم که ... میگم آرتمیس قدرتش چیه و چیکار میکنه ؟ من جلد دومم
~•~•~•~•~•~
بخدا که مغزم دیگه ارور داده🤣
نمیدونمم الهه شکار و ماه و تیراندازی بود فکر کنم_