آزمایشگاهناحیهی۴۵~
خیلی موهاش رفته توی چشمش. من به جاش دارم اذیت میشم~
واقعا همش رو مخه منه
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
چرا تموم نمیشه دیگه اه خسته شدم
اولش خیلی اوج داشت سریع میگذشت خوب بود خسته نمیشدی نمیدونم چرا اینجور شد
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
اولش خیلی اوج داشت سریع میگذشت خوب بود خسته نمیشدی نمیدونم چرا اینجور شد
با احترام خیلی مسخره شده اصلا نمیفهمم دارم چی میبینم🤣🤣
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
بعد از عشق فراتر از مرگ میترسم جدی اه
متاسفانه باید بگم تقریبا مثل اون بیمزهس🙏🙏