آزمایشگاهناحیهی۴۵~
ولی نه جدی خیلی بد نیس فقط کند شده
از وقتی اسپویل شدم که قراره چیکار کنن حالم ازشون به هم میخور_
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
والا که فقط به خاطر استاد اعظم عشقم دارم میبینمش🙏🙏
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
از وقتی اسپویل شدم که قراره چیکار کنن حالم ازشون به هم میخور_
منم ازین که تکراریه ناامید شدم حال ادامه دادنشو ندارم ولی بابا اون پایان عادیه زن😔
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
والا که فقط به خاطر استاد اعظم عشقم دارم میبینمش🙏🙏
من هنوز منتظرم عاشق اون دختره شه 🤣
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
منم ازین که تکراریه ناامید شدم حال ادامه دادنشو ندارم ولی بابا اون پایان عادیه زن😔
ولی میدونی درسته تکراریه ولی اون روششون که خودشون اون کارو کردن تکرای نبود تو بیشتر سریالا که اینجور نیس😔