اگه هالی که خیلییی خیلیییی خیلیییی زیاد مهربونه و اصن حرف نداره و بشدت خوشگل و نازه و خیلی دوسش داری رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه سونی که خیلییی بهت وایب خوبی میده و خیلییی باحال و نازه و خیلییی زیاد مهربونه و بهترین سوپری دنیاس رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه میلی که خیلیییی خوشگله و بهترین چنل رو داره و زیادی نانازه و مهربون رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه جودی خانوم که خیلیییی وایب موتور سوارا رو میدع و زیادی مهربونه این بشر و خیلی باحاله رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه رونیا² که مهربون ترین همسایه و دوست مجازیه و هم اسمته و خیلی نازه و چنلش خیلی خوشگل رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه نفس که زیادی خوشگله و برای زیباییه موهاش رگ میزنی و خیلییی دوسته خوبیه و ویساش خیلییی نازن و عاشقشونی رو نداری برو بمیر🛐😭