اگه خاله هاپر که بهترین خاله ی دنیاس و خیلی با استعداد و خوشگل و بامزه و نهیوجلیفتملیهع هست و نمیتونی به ویس های گیتارش که شاهکارن گوش بدی و اکسسوری های خیلییی خوشگلی درست میکنه و پرستیدنیه این بانو رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه نیل که خیلییی نازه و بشدت مهربون و خوشگله و خیلییی قشنگ گیتار میزنه و وایب خیلی خوبی میدع و بهترین گپو داره و بهترین دوست مجازیه و عاشق چت کردن باهاشی رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه دینا که خیلییی اگوری پگوریه و خوشگله و خیلییی باحاله و خیلی باهاش حال میکنی و اکانتش خیلییی بامزس مثل خودش و نداری برو بمیر🛐😭
اگه هالی که خیلییی خیلیییی خیلیییی زیاد مهربونه و اصن حرف نداره و بشدت خوشگل و نازه و خیلی دوسش داری رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه سونی که خیلییی بهت وایب خوبی میده و خیلییی باحال و نازه و خیلییی زیاد مهربونه و بهترین سوپری دنیاس رو نداری برو بمیر🛐😭
اگه میلی که خیلیییی خوشگله و بهترین چنل رو داره و زیادی نانازه و مهربون رو نداری برو بمیر🛐😭