بعضیوقتا بهتره بیخیال شی. بذاری همه چیز همونجوری که هست بمونه. آدمارو ول کنی برن. دنبال تموم کردن قضیه نباشی. از کسی توضیح نخوای. جواب هارو دنبال نکنی. و انتظار نداشته باشی که دیگران دیدگاه تورو درک کنن.
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
تورس ، به چیزایی اهمیت میدی که خیلی عجیبن. شایدم بخاطر اینه که خودتم عجیبی.
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
تورس، خوشحال باش. انقدر سخت نگیر نسبت به زندگی. فقط لبخند بزن تا جریانِ زندگی بگذره.