دلم میخواست روی پیشانی ام بنویسم لطفا از من انتظار نداشته باشید همیشه مهربان و آرام کننده باشم،اوقاتی هست که من متنفر و سرد و خسته ام و دوست ندارم حتی کسی تصادفی نام مرا صدا کند.
سرد شدن یهدفعی اتفاق نمیفته؛طی مدت ها یه سری چیزا آدم میبینه که تصمیم میگیره از این فرد فاصله بگیره.
از همه بیشتر عاشق کساییم که ازم متنفرن ولی از کسایی که دوستم دارن بیشتر چکم میکنن.
لطفا اگه میخواین بفهمم براتون مهمم برام نامه بنویسید،بزارید احساساتتون لابه لای واژه ها باشه،بمونه.