واقعا کاش بابایدوم زودِ زود خوب شه. هرچقدر از میزان غصهم بگم کم گفتم((( امشب که رفتم اونجا ببینمش، نشناخت منو((((. بابایدو(( منو(( نشناخت(( واقعا نزدیک بود گریهم بگیره. آلزایمرش داره هی بدتر میشه و حتی وقتی وقتی پرسید که داییم کجاست و گفتیم رفته خونه گفت کدوم خونه؟ :))))) بهش گفتی خونه خودش و اون یعنی تا دو سال پیش رو هم یادش نیست.. یادش نیست که پسرش ازدواج کرده و الان یه نوه از پسر داره:)))))) وضعیت و موقعیتی که خونه بابایدو توش قرار گرفتن به طرز عجیبی، عجیبِ. و همهٔ اینا از حدود ده سال پیش شروع شد.... کاش الان بابایدو خوب شه، دایی علیم پولاشو پس بگیره، دایی حکیم زودتر خونشو تموم کنه از رهن دربیاد...
با این همه من یک جوری بغضم گرفته که نگو. هنوز باورم نمیشه بابایدو منو، عزیزترین و اولین نوهش رو یادش نمیاد... نمیدونم شاید هم عِلتون عَلی العلل شد و الان اینقدر حالم ناخوشِ. لطفاً منت بزارید و برای حال بابایدو دعا کنید، ممنونم از همه.🤍
https://eitaa.com/S_edna/18392
آلاء جانم، به خودت و اطرافیانت سخت نگیر تو این دوران... دوره کنکور برای اکثریت دوره خیلی پر فشاریه، یکی تعریف میکرد دوستش کلا یه آدم دیگه شده بود و وقتی کنکورش رو داد تموم شد دوباره مثب قبلش شده بود، فشار نمیذاره آدم تو لحظه درست فکر کنه، درست رفتار کنه، درست تصمیم بگیره. پس به خودت سخت نگیر و مراقب خودت و عزیزات باش، این دوره سخت هم دیگه آخراشه و انشاءالله که موفق میشی، هرچند همین الانم موفقی دخترم چون تلاشتو میکنی و تلاشته که اهمیت و ارزش داره، فارق از نتیجه...
-
فعلا گریه میکنم بابت این پیام بعد میخوابم و وقتی فردا مغزم بیدار شد میام بغلت میکنم. مرسی واقعا، نمیدونی چقدر برام مهم و باارزش بود که پیام دادی.😭
- سِدنا
الان گوشیم ۹۰٪ و میخوام تا ساعت نُه بمونه بالای ۶۰٪ 💆🏻♀
خردسندم. فردا میخوام کل روز در یک دو ساعت گوشی رو بگیرم چون واقعا خیلی بهتر میتونم تمرکز کنم روی درس🙏🏼