سبزخواهمشد؛
ازتلفظِخورشیدخانومخیلیخوشممیاد حسِخیلیخوبیهوقتییکیبهتمیگه خورشیدخاااانوم اصلابندِدل
ازاینبهبعدصدامکنیدخورشیدخانوموگرنهغیرازاینبودبرنمیگردمببینمطرفچیکارمداره!
ازاینلبخندهایِپرانتزیِبسیار:))))))))))
#مزاح☺️🤍
-دنیاهمههیچ؛
واهلدنیاهمههیچ؛
ایهیچ؛
برایهیچ؛
برهیچمپیچ؛
دانیکهازآدمی،چهماندپسمرگ؟!.
عشقاستومحبتاستوباقیهمههیچ؛..
- مولانا -
- درس امروز:
« دنبال کسی نباش که بهت بی توجهی میکنه وکسایی که بهت توجه میکنن رو از خودت دور نکن؛
چون اگه اینکارو کنی؛
کسی که آخرش تنها میمونه خودتی!..»
- مگو خود را کنار دیگران تنها نمیبینی؛
تو تنهایی!
فقط تنهایی خود را نمیبینی!(:
- فاضل نظری -
فقط اینو میدونم جایِ خالی بعضی آدما هیچوقت پر نمیشه، با هیچکس، باهیچی،اون احساس بعد از رفتنشون همیشه هست.