- مگو خود را کنار دیگران تنها نمیبینی؛
تو تنهایی!
فقط تنهایی خود را نمیبینی!(:
- فاضل نظری -
فقط اینو میدونم جایِ خالی بعضی آدما هیچوقت پر نمیشه، با هیچکس، باهیچی،اون احساس بعد از رفتنشون همیشه هست.
♥️میتوان زیبا زیست:
نه چنان سخت که از عاطفه
دلگیر شویم
♥️نه چنان بی مفهوم که بمانیم
میان بد و خوب
♥️لحظه ها میگذرند
گرم باشیم پر از فکر و امید
♥️عشق باشیم و سراسر خورشید
سبزخواهمشد؛
-دنیاهمههیچ؛ واهلدنیاهمههیچ؛ ایهیچ؛ برایهیچ؛ برهیچمپیچ؛ دانیکهازآدمی،چهماندپسمرگ؟!. عشقاس
- میگه:دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ؛ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ!...