eitaa logo
𐙚سادات‌خانوم
571 دنبال‌کننده
1هزار عکس
58 ویدیو
0 فایل
☁️⃟🎀 من همانم که به آغوشِ تو آورد پناه بغلم کن که کسی جز تو نفهمید مرا… :)) _ اینجا برای دلِ خودمه 💕✨ کپی نکن ولی ایده بگیر، خودت باشی قشنگ‌تره
مشاهده در ایتا
دانلود
«آن چیزی که انسان را به ضیافتگاه خدا راه می دهد؛ این است که غیر خدا را کنار بگذارد؛ و این برای هر کس مُیَسَر نمی شود.» _ امام خمینی
🕊 «بینُ الطُلوعِین» در روایات و احادیث ائمه به عنوان ساعتی بهشتی یاد شده که برکاتی را در زندگی دنیوی و اخروی انسان به‌دنبال دارد... از امام‌رضا(ع) : «فرشتگان ارزاق بنی آدم را مابین طلوع فجر ( ابتدای زمان نماز صبح ) تا طلوع خورشید تقسیم می کنند، هر کس در این ساعات خواب باشد، از رزقش محروم می شود.»
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
[ گفتا به دلربایی ما را چگونه دیدی! گفتم چو خرمنی گُل در بزم دل‌ربایی...]
|خانومه سبز پوش | پارت اول توی ایستگاه منتظر نشسته بودم، افتاب دقیقا روبه روم بود، چادرما گرفتم روی صورتم تا مانع بشم از برخورد نورِ خورشید... توی فکر و خیال خودم غرق شده بودم که متوجه شدم یه نفر روبه رومه، اولش گفتم چرا اینقدر نزدیک به من وایساده!! ولی یه کمی که گذشت متوجه شدم اون خانوم با مانتوی سبز که وقتی اومدم بشینم درست پشت به خورشید وایساده بود الان روبه روی منه! گفتم من معذب میشم شما اینجوری وایسادین، یه لبخندی بهم زد و گفت مشکلی نیست من که وایسادم اینجوری شمام اذیت نمیشین!! و اون حدیث معروفا گفت؛ هر چیزی رو که برای خودتون میپسندین برای دیگرانم همونو بخاین((: بهش گفتم واقعا خیلی کارتون برام ارزشمنده هیچ وقت فکر نمیکردم یه نفر بخاد جلوم وایسه تا افتاب بهم نخوره و... بعد از تموم شدن حرفامون اتوبوس رسید
|خانومه سبز پوش| پارت دوم هردو سوار همون اتوبوس شدیم و اون خانومه خوش اخلاقی که خنده ی قشنگش توی ذهنم نقش بسته بود سمت چپِ اتوبوس نشست، من سمت راستِ اتوبوس رو انتخاب کردم، اونجا آفتاب کمتر دیده میشد بهش گفتم بیاین اینجا نور افتاب کمتره، و دوباره بابِ صحبت باز شد! بازم تشکر کردم و حقیقتا داشتم بهش افسوس میخوردم که چقدر قشنگ به شنیده هاش عمل میکنه، رو کردم بهش و گفتم بازم ممنونم این کاره شما واقعا قابل تحسین بود و من هنوز باورم نمیشه یه نفر چنین کاری رو کرده باشه الان اصولا کسی دغدغه ی مشکلات دیگران رو نداره ولی شما برای مشکل من قدمی برداشتین و این واقعا برام ارزشمند بود،یه لبخند قشنگی بهم زد و گفت جای افسوس خوردن نداره شما خودتم به قران عمل کردی خدا میگه اگه خوبی کردی توقع تشکر نداشته باش اما اگه کسی بهت خوبی کرد تو ازش تشکر کن... لذت بردم از اینکه اینقدر قشنگ با آیات قرآن واحادیث آشناست و در تلاشِ که بهشون عمل کنه... حقیقتا بهم یاداور شد که هنوزم آدمایی که قندِ روزهای تلخِ دیگری باشن زیادن ولی ما از اونا بی خبریم، چقدر قشنگه دلت اینقدر مهربون باشه... ولی من هنوزم به حالِ اون خانومه سبز پوش غبطه میخورم!.. . . بنظرم اون روز اون خانومه سبز پوش رزقِ من بود و چقدر خوب شد که باهاش آشنا شدم((:
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
شب جمعه حرمت بوی محرم دارد بانویی کنج حرم مجلس ماتم دارد
شب جمعه شده و باز دلم رفت حرم دل آشفته ی من، صحن تو را کم دارد
مادرت روضه گرفته است برایت آقا زیر لب زمزمه وای حسینم دارد....!
بیرق روضه عیان است ز روی گنبد؛ مجلس روضه همانجاست که پرچم دارد
گریه ی مادرتان عرش خدا را لرزاند روضه آه بُنَیَّ چقدر غم دارد.... 💔"((؛