𐙚ساداتخانوم
•.
همه میگن
اگر کسی را دیدی
و قلبت به تپش افتاد یعنی عشق!
ولی من تو رو که میبینم
قلبم آروم میشه...💓
𐙚ساداتخانوم
(: "💙
ʚ🦋ɞ
غیر از تو مرا دلبر و دلدار نباشد
دل نیست هر آندل که تو را یار نباشد
شادم که غم هجر تو گردیده نصیبم
بهتر ز غم هجر تو غمخوار نباشد... ! "(:
𐙚ساداتخانوم
باید به مردم اثبات میکردم
که چقدر اشتباه فکر میکنند
که وقتی پیر میشوند.
دیگر عاشق نمیشوند.
آنها نمیدانند که
وقتی دیگر عاشق نشوند، پیــــــر میشوند...
مهم نیست که کجا و
چجوری زندگی میکنی؛
مهم اینه که تو قلبت
احساس خوشبختی میکنی یا ن؟!..
_از آیت الله بهجت پرسیدند؛
امام زمان‹عج›کجاست ؟
فرمودند: آقا در قلب شماست،
مواظب باشید بیرونش نکنید... :))