eitaa logo
𐙚سادات‌خانوم
566 دنبال‌کننده
1هزار عکس
59 ویدیو
0 فایل
☁️⃟🎀 من همانم که به آغوشِ تو آورد پناه بغلم کن که کسی جز تو نفهمید مرا… :)) _ اینجا برای دلِ خودمه 💕✨ کپی نکن ولی ایده بگیر، خودت باشی قشنگ‌تره
مشاهده در ایتا
دانلود
کسی که در دِل؛ نعمتِ خدا را شُکر کند پیش از آنکه شُکرَش را به زبان آورد سزاوارِ زیاد شدنِ نعمت میگردد :))🦋…
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
پلکی زدیمُ «مُحَرَم» تمام شد!.. برسان اربعین این گدا را به کربلا ؛)'💔
آقای‌امام‌حسین(؏)ازشما ممنونیم... امسال هم دستِ ما را به محرم رساندی؛ شروع شد! یک‌سال انتظار کشیدن... یک‌سال چشم انتظاری برای شب اول محرم؛ نمیدانم شاید هم نفسی نباشد!!! یکسالِ دگر میگذرد مُحَرَمَت می آید اما از بودنِ خود بی خبرم!!.. مارا ببخش که برایتان کم گریه کردیم! کم سینه زدیم!کم ضجه زدیم!.. اصلا مارا ببخش که بعد از مُحرَمِتان هنوز زنده ایم....!(((: دلمان به اشکِ چشم و پیراهنِ مشکیِ‌مان خوش است، « این تن بمیرد ما را به کربلا برسان» دلمان آشوب است!میرویم.. نمی‌رویم...! حیرانُ سرگردان...! خسته و دل‌مُرده...! این روزها همه میگویند میروی؟؟ و من نمیدانم چه بگویم! آری...💔... تایارکهراخواهدُمیلش‌به‌که‌باشد :))))
«به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست عاشقم برهمه عالم که همه عالم از اوست»
❗️«اعمال‌ِماهِ‌صفر»❗️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نزدیک ترین آدم به تو اونیه که از دورترین فاصله حواسش بهت هست :))
¦به‌نامِ‌خدایِ‌حسین¦
یارب دلم از غمِ حسین محزون کن در سیـــــنه‌ی ما محبتش افزون کن
جز مِهرِ حسین هر آنچه باشد به‌دلم خون سازُ زِ راهِ دیده‌ام بیرون کن...(: "!
_فاقدکپشن :))