آقایامامحسین(؏)ازشما ممنونیم...
امسال هم دستِ ما را به محرم رساندی؛
شروع شد! یکسال انتظار کشیدن...
یکسال چشم انتظاری برای شب اول محرم؛
نمیدانم شاید هم نفسی نباشد!!!
یکسالِ دگر میگذرد مُحَرَمَت می آید
اما از بودنِ خود بی خبرم!!..
مارا ببخش که برایتان کم گریه کردیم!
کم سینه زدیم!کم ضجه زدیم!..
اصلا مارا ببخش که بعد از مُحرَمِتان
هنوز زنده ایم....!(((:
دلمان به اشکِ چشم
و پیراهنِ مشکیِمان خوش است،
« این تن بمیرد ما را به کربلا برسان»
دلمان آشوب است!میرویم.. نمیرویم...!
حیرانُ سرگردان...! خسته و دلمُرده...!
این روزها همه میگویند میروی؟؟
و من نمیدانم چه بگویم!
آری...💔...
تایارکهراخواهدُمیلشبهکهباشد :))))
#حرفایدلی