مرد گفت:
چشمهات برای من شبیه قهوهان
زن با تعجب پرسید: تلخ؟
مرد با لبخند جواب داد: نه!..
یعنی چیزی جز اونها
حالِ منو سر جاش نمیاره(: "! ☕️🤍
ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :
وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!
ما به لنگیدن یک جای کار عادت کردهایم ...
𐙚ساداتخانوم
(: "🤍
ʚ❀ɞ
چقـدردوست دارم
دستهای مردانـه ات را
ڪـه دستهای ڪوچڪم را
درآن جامیـدهی
ونوازش میڪنی
تابفهمم توڪنارم هستی
ومــن تڪیـه گاهی مطمئــن دارم...
𐙚ساداتخانوم
(: "💕
•.
گونه های تَر من،
دست پر از مِهر کسی را حس کرد
سر من ناز و نوازشها دید
یک نفر نام مرا زیبا برد !
و به اندازه ی قلبم
دل او نیز تپید ... :))
وقتی میخنده مثل مولانا بهش بگید:
من بهشتم همه در دیدن خندیدن توست
تا تو باشی نشوم خیره به لب هایِ کسی!(؛
انتِ وحدكِ من
اهرب اليه عندما تهلكني الحياة.. :))
تو تنها کسی هستی
که وقتی زندگی،مرا نابود میکند
به سراغش میروم!(:♥️