𐙚ساداتخانوم
(: "🤍
ʚ❀ɞ
چقـدردوست دارم
دستهای مردانـه ات را
ڪـه دستهای ڪوچڪم را
درآن جامیـدهی
ونوازش میڪنی
تابفهمم توڪنارم هستی
ومــن تڪیـه گاهی مطمئــن دارم...
𐙚ساداتخانوم
(: "💕
•.
گونه های تَر من،
دست پر از مِهر کسی را حس کرد
سر من ناز و نوازشها دید
یک نفر نام مرا زیبا برد !
و به اندازه ی قلبم
دل او نیز تپید ... :))
وقتی میخنده مثل مولانا بهش بگید:
من بهشتم همه در دیدن خندیدن توست
تا تو باشی نشوم خیره به لب هایِ کسی!(؛
انتِ وحدكِ من
اهرب اليه عندما تهلكني الحياة.. :))
تو تنها کسی هستی
که وقتی زندگی،مرا نابود میکند
به سراغش میروم!(:♥️
•.
یه وقتایی باید با یه «باشه» بحث رو
تموم کنید و از آرامش روانتون لذت ببرید...!
𐙚ساداتخانوم
(: "💕
༺༽🌸༼༻
اگر همسرتان یکدنده است و به قول معروف «حرف، حرف خودش است» و اگر در برابر پیشنهادهای شما جبهه میگیرد، جروبحث بیفایدهست!
لازم است برای کمکردن تنش فقط به او بگویید: «بله تو درست میگی»؛ شاید این جمله باعث شود دست از لجاجت بردارد و شنوای حرفهای شما شود.
#هردوبدانیم
"💕💒"