ʚ🪴ɞ
#فرازیازدعایکمیل؛)
یَا سَرِیعَ الرِّضَا اغْفِرْ لِمَنْ لاَ یَمْلِکُ إِلاَّ الدُّعَاءَ
اى که از بندگانت بسیار زود راضى میشوى
ببخش بر بنده اى که
بجز دعا و تضرع
بدرگاهت مالک چیزى نیست ... 🥲❤️
𐙚ساداتخانوم
(: "💕 #عکسنوشته
•.
هر چند کمی فرج تمنا کردیم
آقا ز سر خویش تو را وا کردیم
شرمنده ولی خلاصه تر می گویــیم
با واژه انتــــــــــــظار بد تا کردیــــــــــم... ؛)
زندگــــــــــیجریانداره
زندگــــــــیهنوزقشنگیاشوداره...
سختیداره،شیرینیداره،
خستگیدارهامــــــــــــــــــــا؛
لذتبردنِازشدستِخودته..
بااتفاقایسادهیتکراری
لذتببروباعشقانجامشونبده
تاخودتمعشقدریافتکنی...
هروقتمخستهشدی!
یهنیتِقربةالیاللهبکنوازخودش
برایادامهدادنِراهتکمکبخاه(: "🪴
«انشاللهتویتکتکِ
نقشهایزندگیمونموفقباشیم»
#سحریهاتوننوشِجــــــــــــان #روزمرگی