「خوشحالی فروشی ساکورا」
من چهارتا ساید دارم. (به روایت میم) - Created by Rahil. 🤝😂 ↝#Me_core
من چهار نه، شش تا ساید دارم:
(به روایت کاراکتر های کیدراما)
برای آشنایی با کاراکترها کلیک کنید.
↝#Me_core
「خوشحالی فروشی ساکورا」
من چهار نه، شش تا ساید دارم: (به روایت کاراکتر های کیدراما) برای آشنایی با کاراکترها کلیک کنید. ↝#M
به خاطر نبود پینترست، طول کشید که بتونم چیزی که میخواستم رو بسازم. اما بالاخره ساخته شد.
خب، آره دیگه من این شکلیم.
توضیحات: اون سه تا کاراکتر بالا، همزادهام هستن؛ کاراکترهایی که به طرز عجیبی کپ منن. لییون، دکتر بک و درآخر شیاون.
و ردیف دوم هم کاراکترهایی هستن که تاحدی و در مواردی شبیه به من هستن.
(شبیهم هستن ولی نه مثل اون سه تای بالا که کپ کپ خودمن.)
اما مشکلات، انتهایی دارند
و طبق تقدیر مشخصی بالاخره به پایان میرسند.
اگر دچار آنها شُدید
در برابرشان آرام و صبور باشید؛
چون تدبیر بیجا در زمانِ آمدن آنها
فقط سختی و رنجِ آنها را بیشتر میکند...
👤امام علیعلیهالسلام
امروز قراره هم به عنوان اولین ادیت سال اینجا، هم به مناسبت اینکه راحیل و هینا Weak hero Class رو تموم کردن، اینجا رو با کیدرامای مورد علاقم پر کنم. 🤝
از اون، رسیدن به این...🙂🫀
ولی فصل دوم یه جایی از وجودم جوونه زد و موندگار شد. 🌱
↝#Video
↝#Weak_hero_class
⎯★𝗵ꫀ𝗋ꫀ