۸روز ۸تا خصوصیات از من خوب /بد روز اول💕💕💕
من آدم به شدت مودی هستم یعنی خدا شاهده خانوم نقره میدونه وسط گریه کردن میخندم😅😂
M
.....
منم اگه بخوام بگم،اگه از کسی بدم بیاد زود اعصبانی میشم،ولی آدمایی که خیلی دوستشون دارم کمتره،در هر صورت اگر اعصبانی بشم همه رو . . .
Y
شاید کانال ما،به نسبت بقیه کانال های روزمرگی فعالیت کمتری داشته باشه،باید بگم چون ما هم،نسبت به ادمین های بقیه چنل ها،کار های کمی در روز انجام میدیم😂
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فعلا این تونر پد رو بزنید تا سر فرصت بیشتر توضیح بدم
اه خستگیییییی
نمیدونم از کجا باید بگم ولی امروز بعد از مهمان داری رفتیم خونه عزیزم و الان اومدیم
برم بخوابم