آنقدر حرف دارم که نمیخوام بگم
پس من احتمالا تا چند روز نیستم
یا خوشحال ترین آدم کره زمینم یا افسرده ترین
سَمآی؛
وسط این همه هیاهو،من فقط این قسمت و جمع کردم🦦
شاید بپرسید چرا تو جعبه؟چون میخوام تو ماشین دستم باشه .
سَمآی؛
فعلا ابن و بخورید،برسیم شاهرود ناهارم بهتون میدم🙏🏻🤡
دیگه اسم ماشین میاد حالم بد میشه