سِدنا³¹³ .
- ایستاده صحبت کرد ، چون صحبت از اراده ، ایستادگی و مأیوس کردن دشمن بود !! #دههفجر - #رهبرم ؛
حضرت آقا چجوری باور کنیم که دیگه نیستین ؟(:
هدایت شده از KHAMENEI.IR
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً
Farsi.Khamenei.ir
سِدنا³¹³ .
بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ م
حضرت آقا چرا مارو تنها گذاشتین (: