میلاد با سعادت چهارمین خورشید ِ ولایت و امامت، حضرت زین العابدین، سید الساجدین، نور العالمین، علیبنحسین ع″، بر تمام شیعیان مبارک :)
سپیدار؛
میلاد با سعادت چهارمین خورشید ِ ولایت و امامت، حضرت زین العابدین، سید الساجدین، نور العالمین، علیبن
نام نامیش علی باشد و سجاد لقب ؛
سرو قد، ماه جبین، مهر لقا، ذکر به لب :)
سپیدار؛
باز در بحـر ولایـت گهـری پیـدا شد ؛ ابر، یکسو شد و قرص قمری پیدا شد..
گلشن عشـق و امیـدِ پسـر فاطمه را
اللهالله! چــه مبـارک ثمـری پیدا شد..
سپیدار؛
گلشن عشـق و امیـدِ پسـر فاطمه را اللهالله! چــه مبـارک ثمـری پیدا شد..
یکصدا خندهزنان اهل سماوات و زمین ؛
همـه گفتنـد حسین دگـری پیـدا شد :)
کاش در نیاید مرز ِ آغوشت به اشغال کسی ؛
ای امان از دلشوره های این من ِ میهنپرست :)
و قشنگتر و مستحکمتر از حس اعتماد تو هیچ رابطهای نیست..
چون باید رج به رج، آجر به آجر، آروم و از شیره جون هر دو طرف ساخته بشه.
و دقیقا، الان جاییم؛
که اگه یه روز تمام دنیا بر علیهش حرف بزنن، پشتش و خالی کنن؛
اگه تمام دنیا چشم بشن و دیده باشن که اون اشتباه کرده؛
بازم بیشتر از چشمام بهش اعتماد دارم.
همونطور که اگه یه روز تمام دنیا بر علیهم حرف بزنن، پشتمو خالی کنن؛
تمام دنیا دهن بشن و اشتباه منو فریاد بزنن،
بازم بیشتر از چشماش بهم اعتماد داره.
- لیورای خوشگلم..
سپیدار؛
و قشنگتر و مستحکمتر از حس اعتماد تو هیچ رابطهای نیست.. چون باید رج به رج، آجر به آجر، آروم و از ش
بعد از مامانم تنها آغوشی که گرم و امنه و میتونم با تمام خستگیام توش گم بشم، آغوش توعه..
- لیورای خوشگلم..