سپیدار؛
و اما لاو لنگوئج اصلی :)))))
گریه کردن خیلی چیز خوبیه.
ممنونم از کسی که باعث شد اشکام بیان و قلبم سبک شه.
پناه بر پروردگار عز و جل از دست پریا.
پناه بر پروردگار عز و جل از دست پریا.
پناه بر پروردگار عز و جل از دست پریا.
پناه بر پروردگار عز و جل از دست پریا.