اعتراض مردم برای مطالبه حق و حقوق از این مسئولینی که مثل کبک سرشونو کردن زیر برف، تا وقتی تبدیل به اغتشاش و نا امنی نشه، کاملا معقوله و جای بحث نداره.
قانون طبیعت برای من اینجوری بود که هرکیو دوست داشتم دوسم نداشت و هرکسی دوسم داشت دوسش نداشتم.
تو این ویدیو های آرایشی و میکاپ یجوری از لوازم آرایش و برند ها و مدل ها و رنگ ها حرف میزنن و نظر تخصصی میدن، انگار قلب انسان و شکافتن دارن تشریحش میکنن.
هه این هفته پنجشنبه صبح خواب موندم. همون پنجشنبه صبحی که احتمالا بازی داشتیم. همون پنجشنبه صبحی که قرار بود از ذوق بمیرم و شونصد تا گل و شونصد تا پاس ِگل تو تاریخ ثبت کنم. وای من که بخاطر این اتفاق ِخیلی اتفاقی روزی صدبار حرص نمیخورم ، هوم ؟