قانون طبیعت برای من اینجوری بود که هرکیو دوست داشتم دوسم نداشت و هرکسی دوسم داشت دوسش نداشتم.
تو این ویدیو های آرایشی و میکاپ یجوری از لوازم آرایش و برند ها و مدل ها و رنگ ها حرف میزنن و نظر تخصصی میدن، انگار قلب انسان و شکافتن دارن تشریحش میکنن.
هه این هفته پنجشنبه صبح خواب موندم. همون پنجشنبه صبحی که احتمالا بازی داشتیم. همون پنجشنبه صبحی که قرار بود از ذوق بمیرم و شونصد تا گل و شونصد تا پاس ِگل تو تاریخ ثبت کنم. وای من که بخاطر این اتفاق ِخیلی اتفاقی روزی صدبار حرص نمیخورم ، هوم ؟
با احترام باید بگم نرگس آبیار گند زده تو سناریو بامداد خمار و تبدیلش کرده به یه مثلث عشقی بیخود شبیه سریال های ترکی و بهش افتخارم میکنه.
اومدم بیرون باد به کلم بخوره غمام یادم بره منتها باد به جای غمام داره خودمو میبره.