سلللللللااااممممم شفق خیلی نازی مرسی خدافز😭🥸🤣✨
_چایی خانوم
.
سبحان الله چایی خانوم لطف داری
نمیدونی تا کجا میره
من این توپو نداشتم
مشقامو خوب نوشتم
بابام بهم عیدی داد
یه توپ قلقلی داد
لیلیلیییی
.
با چایی سوختم
https://eitaa.com/ShafaghtheAr/6500
مشکل اینجاس که من همه اینا رو قبول دارم ولی مامانم و بابام قبول ندارن و هر موقع خواستم بشینم باهاشون حرف بزنم یه جوری بحثو عوض می کنن و نمی زارن حرف بزنم
یا وقتی حرف می زنم به حرفام بی توجهی می کنن
انگار که دارم با دیوار حرف می زنم...
می دونی من خودم تا پارسال تجربی دوس داشتم، ولی دیدی وقتی یه نفر رو مجبور می کنی به یه کاری اون طرف هی می خواد اون کارو نکنه؟
دقیقا اونجوری شدم
انگار این اجباره روم تاثیر گذاشته....
.
میفهمم. هدایت تحصیلی هارو یه جور بزن ریاضی بهت بیوفته مثلا. یه راهی پیدا کن. من خودم توی متوسطه اول برای زیست خیلی تلاش نمیکردم . حتی نوبت اول نهم از عمد چندتا سوال رو جواب ندادم
https://eitaa.com/chaaaaaaaaay
میشه تو چنلم داشته باشمت😭
.
تو زندگیت داشته باش