مثل اینکه ماهم توی ایران داریم روضه هامون رو زندگی میکنیم.
مثلا حضرتِ ابلفضلِ این روزای ما، سردار سلیمانی بود.
هدایت شده از عارفانه
ما را بقیه پس زده بودند هزار بار
ما را حسین بود که آدم حساب کرد
امسالم شیعه محرمو دید،هیئتا شلوغ بودن، با وجود گرونی همه شون شام دادن،چای دادن،پذیرایی کردن
و برای هیچکس مهم نبود یه سری بچه ی نق نقوی با همه قهر؛ سفید میپوشن،هیچی نمیپوشن،یا چی.
امام حسین چیزیو از دست نداد
اما اونایی که از لج جمهوری اسلامی بهش دهن کجی کردن محروم شدن.